فروش ۶ میلیاردی نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی

دبیر اجرایی نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی از فروش بالغ بر شش میلیارد ریالی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، رضا رضایی امروز _دو شنبه بیست و هشتم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با فروش بالغ بر شش میلیارد ریال محصولات و کتب قرآنی به کار خود پایان داد.

وی افزود: از این میزان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مختص بخش غرفه‌های البسه اسلامی و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز مرتبط با کتب دینی و قرآنی، ادعیه و سایر محصولات فرهنگی و قرآنی است.

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «می‌خوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان دایر بود، ۹ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب و انواع محصولات فرهنگی را به نمایش گذاشته بود که شب گذشته به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه، ۱۷ ناشر از میان ناشران استانی و هفت ناشر کشوری حضور داشتند و همچنین ۱۱ غرفه از این نمایشگاه به عرضه انواع لباس‌های اسلامی و ایرانی اختصاص داشت.

برپایی کرسی‌های تلاوت شامل قرائت نوجوانان، بزرگسال و گروه تواشیح، اجرای قصه‌های قرآنی به صورت زنده با نمادهای قرآنی و ارائه طرح‌های مختلف حفظ ویژه بزرگسالان، دانش آموزان و طرح استعدادیابی، مشاوره‌های مذهبی و پاسخگویی به سوالات شرعی، اجرای زنده کارگاه‌های هنری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در نمایشگاه بود.

کد خبر 737306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.