نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان پنج طبقه خبر داد و گفت: طی حادثه مذکور هفت نفر به کمک آتش‌نشانان از میان آتش و دود نجات پیدا کردند.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی اظهار کرد: وقوع این حادثه در میدان ولی‌عصر (عج)، خیابان سازش امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ ساعت ۱:۱۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای تجهیزات تنفسی و تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌نشانان پس از چهار دقیقه در محل حادثه حضور داشتند و مشاهده کردند در طبقه چهارم یک ساختمان پنج‌طبقه در قسمت تراس آتش‌سوزی رخ داده است.

وی ادامه داد: سقف‌ها دچار دودزدگی شده و دود زیادی واحد مذکور و طبقه بالایی را فراگرفته بود، آتش‌نشانان هم‌زمان با عملیات اطفا، عملیات جست‌وجو را نیز آغاز کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک خانواده‌ای پنج‌نفره که شامل کودکان شش‌ماهه دوقلو و یک پسر چهار ساله با پدر و مادر جوان بودند و دو مرد دیگر با کمک آتش‌نشانان به بیرون ساختمان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شدند، همچنین عملیات لکه‌گیری انجام شد و مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 737201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.