سپاهان مدیر جدید را فریاد می‌زند

تصمیم برای معرفی یک مدیر تحول‌گرا در جامعه فوتبال حرفه‌ای به‌خصوص در تیم‌های صنعتی خاطرات زیادی از مدیریت این حوزه‌ها، انتصاب‌ها و تغییر و تحولات را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اوایل دهه ۸۰ محمود اسلامیان، مدیرعامل وقت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت را از هیئت فوتبال اصفهان به باشگاه سپاهان آورد تا بعدها با افتخارات زیادی به کار خود پایان دهد و از آن زمان اسلامیان به عنوان یکی از بانفوذترین عناصر فوتبال ایران لقب بگیرد.

پس از آن نمونه‌های دیگری هم در فوتبال استان اتفاق افتاد که می‌توان به انتصاب آذری جوان توسط مسعود ابکا در ذوب‌آهن اشاره کرد که بعدها نیز باشگاه‌های ذوب‌آهن و فولاد خوزستان با مدیریت ارشد سعد محمدی توانستند از تجربه آذری استفاده کنند، همچنان که باید از حمایت‌های سعد محمدی در دوران پرافتخار ورزش مس نیز نام برد.

پس از آن و در سال‌های اخیر مدیران بنگاه‌های صنعتی انتصاب‌های خوب، بد، تازه‌کار و باتجربه نیز در کارنامه خود به ثبت رساندند که از آن جمله می‌شود به انتخاب علیرضا رحیمی توسط محمدجواد سمیعی‌نژاد و مهرزاد خلیلیان توسط بهرام سبحانی که از باتجربه‌های موفق در اصفهان بودند، نام برد، از این جمله می‌توان به صدور حکم مدیریت امیر عطابخش در باشگاه تهرانی پیکان که خیلی زود و البته با نتایجی موفق به پایان رسید، نیز اشاره کرد.

هر چند که در این سال‌ها و دردوره‌هایی کوتاه موفق یا ناموفق‌ها مدیرانی بر صندلی ریاست نشستند که می‌توان به حضور باقریان و محسن طاهری در باشگاه سپاهان و جواد محمدی و مجتبی فریدونی و امروز نیما نکیسا در باشگاه ذوب‌آهن اشاره کرد.

اینک زمان تصمیم‌گیری سخت و نفس‌گیر مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برای باشگاه سپاهان است، وی که پیش از این مدتی قائم‌مقام شرکت ذوب‌آهن و عضو هیئت مدیره این باشگاه اصفهانی بود و توانست با بودجه‌ای حدود ۲۰ میلیارد تومان تیمی مدعی را راهی لیگ کند و کارشناسان امر از نقش حامی و تسهیل‌گر محمدیاسر طیب‌نیا در آن دوره به نیکی یاد می‌کنند.

طیب‌نیا از بهمن ۱۴۰۰ با حمایت و دفاع با برنامه در جهت تقویت از باشگاه سپاهان وارد شد و با همه جوسازی‌ها و فشارها در راستای ثبات مدیریتی باشگاه ایستادگی کرد و حتی در تغییر اجباری نیز از در دسترس‌ترین و مجرب‌ترین نیروی خود استفاده کرد. اکنون و با استعفای ناگهانی نیکفر موقع تصمیم‌گیری طیب‌نیا با ایده‌های جهانی و تحول‌خواه و فرهنگی در باشگاه سپاهان رسیده است، تصمیمی که می‌تواند منجر به حضور یک مدیر باتجربه یا جوانی آینده‌دار در مسند این مسئولیت باشد و به‌طور حتم مدیر آینده در این راه اطمینان و حمایت هواداران را نیاز دارد تا پاسخ اعتماد مدیران ارشد فولاد را بدهد.

کد خبر 737193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.