بازیکنان تراکتور مدام خودشان را زمین می‌انداختند

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: بازیکنان تراکتور بعد از زدن گل اول مدام خودشان را زمین می‌انداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی شامگاه _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ در نشست خبری پس از بازی با تیم تراکتورسازی اظهار کرد: از دست دادن یکی از بازیکنان ماهر در نیم فصل نخست یعنی رحمان جعفری برای تیم کمبود ایجاد کرده شده است.

وی اضافه کرد: چطوری می‌توانیم بازیکن از دست داده را جایگزین کنیم، چون کار آخر خیلی مهم است، به هر حال مجبور بودیم در آن تاریخ بازیکن بدهیم برود تا شرایط بهتر شود. در حال حاضر بازیکن خوبی مثل سجاد بازگیر را داریم که تا از شرایط مصدومیت رهایی پیدا کند، زمان می‌برد.

سرمربی شمس آذر قزوین ادامه داد: بازی سنگینی مقابل تراکتور داشتیم، تیم تراکتور از نظر رتبه جدول و کیفیت بازیکنان بسیار بالا است و به دنبال این بود که سه امتیاز را بگیرد که موفق هم شد.

دقیقی خاطرنشان کرد: بعد از گل اول تیم ما طوری بازی کرد که بازیکنان تیم تراکتور مدام خودشان را روی زمین می‌انداختند، اما با همه این‌ها تیم ما باید بهتر بازی کند و فعل خواستن را محکم صرف کند.

وی افزود: تلاش و استمرار تیم تراکتور تا آخرین لحظه برای من و تیم شمس آذر درس بزرگی بود که نشان داد ما در فعل خواستن کم گذاشتیم.

سرمربی شمس آذر یادآور شد: خدا رو شکر سال ۱۴۰۲ را با رتبه تک رقمی در جدول ادامه می‌دهیم، تیم تا ششم فروردین تعطیل است و بعد از آن ریکاوری خواهیم کرد تا دوباره تمرین کنیم.

کد خبر 737146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.