آمادگی شهرداری بجنورد برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت فرهنگی

شهردار بجنورد از آمادگی این سازمان به منظور راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت فرهنگی در سطح پارک‌ها خبر داد.

سید محمد علی کشمیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی، اظهارکرد: شهرداری آماده است تا نمایشگاه‌های موقت عرضه محصولات دینی و فرهنگی ساماندهی شده را در سطح پارک‌ها راه اندازی کند.

وی با اشاره به اینکه اگر همه دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای مرتبط با هم پای کار بیایند راه‌اندازی فرهنگسرای قرآنی نیز می‌تواند در شهر بجنورد تحقق یابد، یادآور شد: هم اکنون در پارک شهروند مکانی وجود دارد که بخشی از آن می‌تواند به این مهم اختصاص یابد که لازمه آن همکاری بین دستگاهی است.

شهردار بجنورد با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور برپایی این نمایشگاه، افزود: تلفیق برپایی نمایشگاه قرآن کریم با سایر محصولات فرهنگی رنگ و بوی خاصی به این نمایشگاه داده و به نظر امسال نمایشگاه پربارتر شده است.

کشمیری تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در محلی همانند مصلی امام خمینی (ره) به لحاظ دسترسی مردم، اقدام خوب و پسندیده‌ای است و ای کاش اطلاع رسانی در خصوص کارکرد این نمایشگاه و عرضه انواع محصولات فرهنگی در سطح شهر بیشتر می‌شد تا میزان بازدید مردم نیز افزایش می‌یافت.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی با شعار «میخوانمت» که از بیست و یکم ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای علاقه مندان برپا شده و تا بیست و هفتم ماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۹ تا ۲۳ برای علاقه مندان دایر است.

کد خبر 737132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.