آران و بیدگل آماده استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی این شهرستان خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قالب ۱۰ کمیته فعالیت دارد، اظهار کرد: باید برنامه‌های پیش بینی شده در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان، متناسب با این ماه باشد.

وی افزود: امیدواریم با همت همه مسئولان شهرستان همانند سال گذشته و با یک مدیریت واحد در سطح شهرستان خدمات‌دهی مناسب در تعطیلات نوروز ارائه دهیم.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: همه دستگاه‌های خدماتی با توجه به شرح وظایف مشخص خود نسبت به آماده سازی زیرساخت‌های لازم اقدام می‌کنند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل با رویکرد مدیریت و برنامه ریزی سفرهای ایمن و مسئولانه و ایجاد نشاط اجتماعی و نیز ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی با تشکیل ۱۰ کمیته در ذیل این ستاد فعال شد که هر یک از این کمیته‌ها وظایف مختلفی براساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.

رضایی تاکید کرد: کمیته کنترل بازار، ارزاق و خدمات عمومی، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کمیته اسکان، نظارت و آمار، کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته ساماندهی و نظارت بر فضاهای اقامه نماز و کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، ۱۰ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور به هم‌وطنانی که شهرستان آران و بیدگل را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، ارائه دهیم و لازم است نهایت تلاش و کوشش خود را برای رضایتمندی هر چه بیشتر مسافران نوروزی به کار گیریم.

کد خبر 737109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.