اجرای ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج

فرماندار سنندج گفت: توسط شهرداری سنندج بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر این شهر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حسن عسکری امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: با همراهی شش هزار نفر عوامل اجرایی، هیأت نظارت و بازرسی تمامی فرآیندهای انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل منطبق بر راهبردهای مدنظر مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی استقبال مردم سنندج از ریاست جمهوری را بی نظیر توصیف کرد و افزود: اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومانی و مصوبات این سفر می‌تواند در رونق و توسعه استان و شهرستان سنندج اثرگذاری چشم‌گیری داشته باشد.

فرماندار سنندج از تعریف ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اضافه کرد: سه هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان به سنندج هزینه شده بود که به بهره‌برداری رسید.

عسکری ادامه داد: برای تعریض ۱۴ کیلومتر از جاده سنندج به مریوان ۴۴۰ میلیارد تومان و ۱۲ کیلومتر از آزادراه شمال جنوب در محدوده سراب قامیش سنندج ۳۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از روکش و بهسازی ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهر سنندج توسط شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در سطح روستاهای شهرستان سنندج نیز ۱۸۰ هزار مترمربع سنگ فرش و آسفالت توسط بخشداری و بنیاد مسکن انجام شده است.

فرماندار سنندج از بهره‌برداری از پست خط انتقال فوق توزیع سنندج با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: طی سال جاری آبرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و ۱۴ کیلومتر شبکه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

عسکری بهره‌برداری از دو پارک روجیار و لاوان در شهر سنندج را اقدامی مناسب برای توسعه فضای سبز شهری برشمرد و افزود: تمامی ادارات با همکاری شهرداری در بحث زیباسازی شهری همکاری کنند.

وی ادامه داد: آبرسانی به اراضی پایاب سد قشلاق با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان و نیز آبرسانی به روستای کیلک با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از اقدامات خوب در سال ۱۴۰۲ بوده است.

فرماندار سنندج با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و مهانپذیر بودن استان کردستان و شهرستان سنندج؛ از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای رضایت گردشگران تلاش کنند.

عسکری همچنین از دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای مدیریت بحران شهرستان خواست تمهیدات لازم را برای ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

کد خبر 737105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.