بیش از ۵۰ مدرسه آماده اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از آمادگی ۲۷۰ کلاس درس در قالب ۵۲ مدرسه جهت اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق، امروز یکشنبه، ۲۷ اسفند_ در نشست خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان بویراحمد، با اشاره به گزارش و هشدار هواشناسی در روزهای آینده، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش‌رو، برای مدیران و خاصه مدیران دستگاهای خدمات‌رسان و نیروهای تخصصی و امدادی، تعطیلی وجود ندارد و همه باید پای کار باشند.

وی با اعلام این مطلب که در ایام تعطیلات از ادارات و خدمات آن‌ها بازدید خواهد شد، افزود: در سال گذشته در موضوع اسکان، آموزش و پرورش آبروداری کرد و حجم عظیم گردشگران به درستی اسکان و مدیریت شد.

فرماندار بویراحمد از بخشداران خواست تا ستاد سفر و بحران خود را در این ایام فعال نگه دارند و نسبت به اسکان‌های بین راهی اقدام نمایند.

وی با اشاره به وضعیت اعلامی از سوی ستاد بحران استان، از ادارات آموزش و پرورش و تربیت‌بدنی درخواست کرد از هم‌اکنون آمادگی برای اسکان اضطراری در شرایط خاص را فراهم نمایند.

در ادامه این نشست صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، با اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان و ارائه خدمات به مسافران نوروزی خصوصاً فرهنگیان، گفت: ۲۷۰ کلاس درس در قالب ۵۲ مدرسه در سطح شهر یاسوج و حومه آماده پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی است.

وی با اشاره بارش‌های اخیر در ایام نوروز و روز عید، تصریح کرد: مکان‌هایی برای موارد پیش‌بینی نشده هم در نظر گرفته شده که در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

داستار در این خصوص گفت: همه ظرفیت‌های قانونی پای کار هست اما نیازمند یکسری حمایت‌ها هستیم.

کد خبر 737088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.