آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با اشاره به پذیرش میهمانان نوروزی در شهرستان دهاقان گفت: این مدیریت در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی پذیرش مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در مرکز رفاهی آموزش و پرورش مدارس را دارد.

علیرضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و به واسطه گشوده شدن مجدد درهای خیر و رحمت واسعه الهی در این ماه نورانی، توفیق طاعت و عبادت در این ماه خدا، برای همه ما بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز و پذیرش میهمانان نوروری گفت: با برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات اولیه، آموزش و پرورش شهرستان دهاقان در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی پذیرش مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در مرکز رفاهی و مدارس را دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان در همین راستا افزود: مرکز رفاهی این مدیریت با ۴ اتاق دارای امکانات کامل رفاهی درجه «الف» و ۵ کلاس درجه «ب» و نیز مدارس حضرت فاطمه (س) و استثنایی میلاد مجموعاً با داشتن ۱۰ کلاس سطح «ب» آماده پذیرش میهمانان هستند.

قاسمیان عنوان کرد: این مدیریت بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب‌تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اهتمام ویژه دارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته و رفع مشکلات مراکز اسکان انجام شده تا کسانی که به شهر دهاقان سفر می‌کنند؛ خاطره خوبی از نظر اسکان در ذهن شأن باقی بماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان دهاقان عنوان کرد: در این جشن ۷۰ میلیون تومان توسط دانش آموزان جمع آوری شد که این مبلغ جهت تهیه پوشاک و بسته‌های معیشتی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت هزینه شد.

کد خبر 737072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.