۳۵ مدرسه در طرح نوروزی میزبان میهمانان نوروزی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۱۰ پایگاه اسکان آموزش‌وپرورش استان در قالب ۳۵ مدرسه و ۲۸۵ کلاس درس برای پذیرش میهمانان آماده شده است.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز با هماهنگی وزارت آموزش‌وپرورش در سطح استان آمادگی لازم را برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی طبق روال سال‌های قبل آغاز شد

وی با بیان اینکه در سطح استان آمادگی لازم را برای اسکان فرهنگیان فراهم شده است، گفت: در سطح استان پذیرش مسافران نوروزی طبق روال سال‌های قبل آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: رزرو اینترنتی بیست‌ویکم اسفند شروع شده است و از هر نقطه کشور می‌توانند رزرو را انجام دهند و پذیرش حضوری هم از بیست‌وهشتم اسفند انجام خواهد شد.

اسماعیلی در خصوص آمادگی استان برای اسکان فرهنگیان یادآور شد: ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش استان در قالب ۳۵ مدرسه و ۲۸۵ کلاس درس برای پذیرش میهمانان آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۸ نفر از عوامل اجرایی استان میزبانی مسافران مراکز اقامتی را بر عهده خواهند داشت، ادامه داد: به دلیل تقارن عید نوروز و ماه رمضان توصیه‌های مورد نیاز در فضاهای اسکان برای رعایت حال شهروندان و فضای عمومی روزه‌داری انجام می‌گیرد.

کد خبر 737054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.