کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه با انجام تحقیقات و اقدامات فنی، ۱۶ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: از این افراد ۱۶ دستگاه موتورسیکلت، سه دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودروی پیکان‌وانت، یک دستگاه خودروی پیکان و یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی کشف شد.

سردار حسن‌پور با بیان اینکه سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: شهروندان برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 737033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.