اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در استان اردبیل

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آمادگی ستاد خدمات سفر استان اردبیل برای سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب، صبح امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد خدمات سفر استان اردبیل متشکل از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با برگزاری جلسات متعدد و انجام اقدامات لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

وی افزود: مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان طبق بازدیدهای نظارتی متعددی که انجام شده است و با هماهنگی تشکل‌های مربوطه اقدامات لازم را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام داده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه مراکز خدمات بین‌راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان در طول ایام نوروز ۱۴۰۳ فعال است و نظارت‌های مستمر بر فعالیت این واحدها از سوی ستاد خدمات سفر انجام می‌شود.

محمدی‌ادیب همچنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ادامه داد: در راستای آماده‌سازی فضای شهری و روستایی به‌ویژه در مناطق گردشگرپذیر با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رفت‌وروب و تنظیف شهری به منظور استقبال از نوروز ۱۴۰۳ انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف مانند بانک‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات، همچنین اطلاع‌رسانی مراکز خدمات‌رسان نیز انجام شده است تا گردشگران نوروزی از این بابت نیز مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به هم‌زمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: در این راستا نیز هماهنگی‌های لازم برای رعایت شئون ماه مبارک رمضان و معرفی مراکز پذیرایی دارای مجوز برای استفاده گردشگران انجام شده است و مساجد و نمازخانه‌های استان نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

کد خبر 737028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.