محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو محور ورودی شهر اصفهان حدفاصل آزادراه معلم تا سه‌راه ملک شهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال ایمن‌سازی شد.

علی‌‎اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت و نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری اظهار کرد: این تابلوها با هدف راهنمایی رانندگان، مسافران و گردشگران در مسیر ورودی شهر نصب شده‌اند که موجب ایمن‌سازی مسیر می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به تابلوها و علائم راهنمایی و اخطاری در سطح شهر می‌تواند علاوه بر ارتقای شاخص‌های توسعه شهری، نقش مهمی در رانندگی ایمن شهروندان، کنترل ترافیک شهری و سهولت در تردد شهروندان شود.

محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر و هدایت صحیح راننده به طرف مقصد سفر تابلوی راهنمای مسیر حدفاصل آزادراه معلم تا سه‌راه ملک شهر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال اجرا شده است.

رسالت ادامه داد: با در نظر گرفتن نحوه تردد وسایل نقلیه به‌منظور حفظ ایمنی و کاهش تصادفات، اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۲ برای نصب تابلوهای هشداردهنده علائم اخطاری و انتظامی، استوانه‌های ایمنی و گل‌میخ‌های طرح ترافیکی اقدام کرده است.

محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

وی اضافه کرد: در راستای نوسازی تجهیزات ترافیکی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی ال‌ای‌دی با برنامه‌ریزی کنترل رفت و آمد به‌منظور حفظ جریان بی‌نقص ترافیک و کاهش حوادث در طول مسیر نصب شد.

کد خبر 736984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.