راهکارهای مشترک شهرداری اصفهان و پلیس راهور برای کاهش ترافیک نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با پلیس راهور از اوایل اسفند ۱۴۰۲ گفت: راهکارهای کنترل ترافیک و نقاط ترافیک‌زا با پلیس راهور در این جلسات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است و پیشنهادها مطرح و نتایج حاصل از آن در شهر اجرا می‌شود.

محمد پورمیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به تقارن ترافیک ایام نوروز و ماه مبارک رمضان جلسات هماهنگی با پلیس راهور از ابتدای اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد تا بتوان دغدغه‌های مردم را کاهش داد و از انسداد معابر شهری جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ضرورت تهیه مایحتاج نوروزی و خریدهای مورد نیاز ایام شب عید و ماه مبارک رمضان افزود: بیشتر حجم ترافیک به‌واسطه حضور شهروندان در مرکز شهر برای خرید است، از این‌رو با توجه به محدودیت‌های شبکه معابر اصلی به‌طور طبیعی با افزایش حجم ترافیک روبه‌رو می‌شویم.

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: راهکارهای کنترل ترافیک و نقاط ترافیک‌زا با پلیس راهور در این جلسات به صورت برخط مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است و در این راستا پیشنهادها مطرح و نتایج جلسه به‌صورت عملیاتی در شهر اجرا می‌شود.

پورمیدانی تصریح کرد: به‌صورت مستقیم موضوع ترافیک خیابان‌های شمس‌آبادی، طیب، مسجدسید و عبدالرزاق برای پیش از نوروز و در ایام نوروز نیز ترافیک خیابان‌های نشاط، چهارراه حافظ، احمدآباد و میدان انقلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: موضوع پارک دوبل و جمع‌آوری کارگاه‌های عمرانی نیز مورد بررسی قرار گرفت که تصمیمات آن ذیل کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر اجرا می‌شود.

کد خبر 736975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.