چرخ اتوبوس برقی در اصفهان چرخید + فیلم

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: یک دستگاه اتوبوس برقی به‌صورت آزمایشی و برای تست به این کلان‌شهر آمد و در خیابان‌های آن مورد ارزیابی قرار گرفت، همچنین پس از ارزیابی اولیه قرار شد هفت تا ۱۰ دستگاه اتوبوس برقی در سال آینده وارد اصفهان شود.

سیدمهدی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ورود اتوبوس‌های برقی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کلان‌شهرها از مباحث مورد توجه مدیریت شهری در سال‌های اخیر است.

وی افزود: امروزه در سراسر جهان اتوبوس‌های برقی به یکی از مهم‌ترین وسیله‌های برای افزایش کیفیت سیستم ناوگان حمل‌ونقل و کاهش انتشار آلودگی تبدیل شده است، همچنین این اتوبوس‌های ضمن بهبود کیفیت هوای شهری به کاهش هرچه بیشتر آلودگی صوتی نیز کمک کند.

چرخ اتوبوس برقی در اصفهان چرخید + فیلم

معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره استقبال مدیریت شهری این کلان‌شهر از اتوبوس‌های برقی تاکید کرد: یک دستگاه اتوبوس برقی به‌صورت آزمایشی و برای تست به این کلان‌شهر آمد و در خیابان‌های سطح شهر مورد ارزیابی قرار گرفت.

کاظمی گفت: پس از ارزیابی قرار شد تا مذاکرات اولیه در خصوص بهره‌برداری از هفت تا ۱۰ دستگاه اتوبوس برقی برای سال آینده در این کلان‌شهر صورت گیرد.

چرخ اتوبوس برقی در اصفهان چرخید + فیلم

کد خبر 736973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا اصفهان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    1 0
    چه شتابی هم دارد دمش گرم