فعالیت ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان، ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم فعال است.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص ۱۶ غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مکان‌های مختلف شهر و جانمایی ۱۵ مکان برای عرضه تزئینات سفره هفت‌سین اظهار کرد: با مساعدت و همکاری مناطق هشتگانه شهرداری قم و معاونت خدمات شهری و در راستای تسهیل و دسترسی آسان شهروندان، این غرفه‌ها جانمایی شده‌اند.

وی مهم‌ترین هدف سازمان را جلب رضایت شهروندان، همچنین ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها دانست و افزود: تمرکز عرضه این محصولات در یک مکان خاص، نظارت بر روند توزیع را آسان‌تر، همچنین سبب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معضلات ترافیکی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه استان قم از محورهای اصلی عبور مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: تأمین سوخت آسان خودروها از مواردی است که در ایام تعطیلات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

صادقی‌امینی عنوان کرد: زیباسازی، گُل‌کاری و رنگ‌آمیزی محوطه جایگاه‌ها، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، روشنایی محوطه جایگاه‌ها و تعمیرات تجهیزات موجود از مهم‌ترین اقدامات سازمان برای آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت تحت پوشش است.

وی ادامه داد: برای اینکه فعالیت‌های سازمان به صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام شود، با تمهیدات در نظر گرفته شده بازرسان سازمان به‌طور مستمر از جایگاه‌ها بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح سوخت نظارت کامل داشته باشند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: تمام غرفه‌های میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، فروشگاه‌های همشهری و بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید فعالیت ویژه و بدون وقفه دارند.

صادقی‌امینی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته ارائه دهنده خدمات مطلوبی به شهروندان، زائران و شهروندان شهر کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

کد خبر 736962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.