آماده‌باش پست برای خدمت‌رسانی در ماه‌های پایانی سال

رئیس اداره پست چهارمحال‌وبختیاری گفت: در حال حاضر تمام ماشین‌ها و امکانات اداره پست در حال استفاده کامل هستند، همچنین کارمندان و کارکنان پست نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و تمام نیروهای در اختیار برای بهبود مدیریت دریافت و ارسال بسته‌های پستی بسیج شده‌اند.

اسماعیل اعرابی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: از ماه‌های گذشته سعی شده است تمام ظرفیت کارکنان اداره پست تکمیل شود و بهبود تجهیزات استان صورت پذیرد تا این اداره در ماه‌های پایانی سال با مشکل کمبود نیرو و تجهیزات مواجه نباشد.

وی افزود: در حال حاضر تمام ماشین‌ها و امکانات اداره پست در حال استفاده کامل است، همچنین کارمندان و کارکنان پست نیز در آماده‌باش قرار گرفته‌اند و تمام نیروهای در اختیار برای بهبود مدیریت دریافت و ارسال بسته‌های پستی بسیج شده‌اند.

رئیس اداره پست استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به افزایش بی‌سابقه مرسوله‌های پستی استان تاکید کرد: از مردم تقاضا می‌شود خریدهای خود را به شب عید موکول نکنند و ارسال بسته‌های پستی غیرضروری خود را به ایام دیگری موکول کنند، همچنین رهگیری بسته خود را از طریق کد رهگیری مورد نظر بسته و سامانه رهگیری مرسوله پستی انجام دهند و در صورتی که بسته پستی هنوز به اداره مورد نظر نرسیده است، از مراجعه به اداره پست برای بررسی شرایط بسته خود خودداری کنند.

اعرابی عنوان کرد: سال جاری تعداد مرسولات واردشده و توزیع‌شده در استان یک میلیون و ۷۰۰ هزار مرسوله بوده که رشد ۳۰ درصدی را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به آمار بسته‌ها و امانات تصریح کرد: تعداد بسته و امانت صادره از استان ۳۴۲ هزار مرسوله بود که نسبت به سال گذشته، رشد ۵۱ درصدی را ثبت کرده است و استان از این حیث در رتبه نخست کشور قرار گرفته است.

رئیس اداره پست استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تعداد بسته و امانات واردشده به استان گفت: تعداد بسته و امانت واردشده به استان ۷۷۵ هزار مرسوله بود که رشدی ۲۳ درصدی نسبت به سال قبل داشت.

اعرابی با تاکید بر افزایش مرسولات خرید و فروش‌های اینترنتی افزود: تعداد مرسولات سرویس خرید و فروش اینترنتی در استان ۱۴۱ هزار مرسوله بود که رشد ۱۵۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت و استان را در رتبه سوم کشور قرار داد.

کد خبر 736867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.