نیازمند حمایت مسئولان از ورزش بانوان هستیم

ورزشکار نوجوان تبریزی گفت: نیازمند حمایت مالی و معنوی مسئولان از ورزش بانوان هستیم.

مائده سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: حدود چهار سال در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنم که در این سال‌ها توانستم در مسابقات کشوری مدال برنز را کسب کنم و در مسابقات استانی نیز دو مدال برنز و طلا را به دست آوردم.

وی افزود: به تازگی نیز در مسابقات k_1 کشور ارمنستان در رشته کیک بوکس شرکت کردم و موفق به کسب یک مدال و کمربند طلایی شدم.

این ورزشکار ۱۶ ساله تبریزی خاطرنشان کرد: آخرین مسابقه من در ارمنستان بود که توانستم با کمک‌های استادم و کسانی که راهنمایی کردند مدال طلا را کسب کنم، البته در این مسابقات افراد زیادی از سراسر کشور شرکت کرده بودند که با موفقیت به کشور خودمان بازگشتیم.

سلامت ادامه داد: از شهر تبریز دو نفر در این مسابقات شرکت داشتیم که بنده در بخش بانوان و علی محمد یوسف‌زاده در بخش آقایان بود و هر دو تونستیم با موفقیت و سربلندی بازگردیم.

وی اضافه کرد: همیشه تلاش دارم تا از لحاظ فیزیکی، خود را به بهترین حد ممکن برسانم و در مقابل حریف‌های قدرتر مبارزه کنم.

این ورزشکار تبریزی از مسئولان خواست تا در این راه از لحاظ مادی و معنوی ورزشکاران را همراهی کنند و افزود: با حمایت مسئولان می‌توانیم پرچم کشورمان را در تمام مسابقات بین‌المللی و برون مرزی بالا نگه داریم.

سلامت تصریح کرد: من طی مسابقاتی که تا الان داشتم به جز حمایت‌های خانواده و استادم، حمایتی نداشتم و امیدوارم در مسابقات آینده که با توکل و امید به خدا شرکت خواهم کرد حمایتی از سوی مسئولان صورت گیرد تا این مسیر صعودی نه تنها برای من بلکه برای تمام ورزشکاران مایه‌ی قوت قلب و پیشرفت روز افزون باشد.

وی گفت: از خانواده‌ام و استاد محمدی که تاکنون بدون هیچ کم و کاستی از من حمایت کردند و همیشه همراه من است، تقدیر و قدردانی دارم و از اهالی محله تاریخی فرهنگی قراملک تبریز که پیگیر مسابقات من بودند قدردانی می‌کنم.

کد خبر 736866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.