ساعت فعالیت باغ گل‌های اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با اشاره به آماده‌سازی باغ گل‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی ۱۴۰۳ گفت: آماده‌سازی این مجموعه با اقداماتی از جمله ساخت المان‌های نوروزی و آب‌نما مقابل باغ ژاپنی، انجام گل‌کاری با تنوع ۸۰ گونه گل فصل در باغچه‌های این مجموعه انجام شده است.

حسین وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه آموزشی تفریحی باغ گل‌ها سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر حدود چهار ماه است که با تلاش بسیاری و با همکاری باغبانان و کارشناسان متخصص فضای سبز و پارک‌ها، نسبت به آماده‌سازی این مجموعه اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با آماده‌سازی، بهترین شرایط برای بازدیدکنندگان از این مجموعه را فراهم کنیم، افزود: آماده‌سازی باغ گل‌ها با اقداماتی از جمله گل‌کاری گل‌های فصل با تنوع ۸۰ گونه گل فصل در قالب ۲۴۰ هزار گلدان در باغچه‌های این مجموعه کاشت شده و فضای زیبا و دل‌نشینی را ایجاد کرده است.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با اشاره به اقدامات دیگر در راستای آماده‌سازی این مجموعه برای نوروز سال آینده تاکید کرد: ساخت المان‌های نوروزی و ساخت آب‌نما مقابل باغ ژاپنی از جمله پروژه‌هایی است که در نوروز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وثوقی گفت: اضافه کردن المان قطار در قالب کافی‌شاپ و راه‌اندازی مجموعه دمنوش‌خانه رستورانی و غرفه‌های فروش محصولات صنایع دستی، خوراکی و سوغات شهر از دیگر امکانات این مجموعه است.

وی ادامه داد: مجموعه باغ گل‌ها در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ (به‌صورت یکسره) پذیرای میهمانان و بازدیدکنندگان است.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود امکانات رفاهی این مجموعه از جمله نمازخانه، سرویس بهداشتی و مجموعه‌های پذیرایی، شرایط مناسبی برای پذیرایی از بازدیدکنندگان این مجموعه ایجاد شده است.

کد خبر 736864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.