ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر میهمان هوادار تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و استقلال تهران فردا _یک‌شنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه پاس‌قوامین تهران در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

کاپیتان آبی‌ها سنگربان مطمئن نکونام مقابل هوادار

سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال که به دنبال رسیدن به دومین دستکش طلایی در دوران فوتبال خود است، در دربی پایتخت توانست آمادگی فنی بالای خود از نشان بدهد و روی معدود موقعیت‌های مسابقه که توسط مهدی ترابی و اوستون اورونوف خلق شد، آمادگی فنی بالایی از خود نشان داد و توانست دوازدهمین کلین‌شیت خود را به‌ثبت برساند.

دفاع چهارنفره به‌رهبری رافائل سیلوا

سیلوا پس از یک نیم فصل دوری از استقلال، مجدداً به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و با حضور در ترکیب تیمش در دربی ۱۰۳، پنجمین تجربه حضور در این بازی حساس را پشت‌سر گذاشت. این مدافع برزیلی از مهره‌های کلیدی استقلال در خط دفاعی به حساب می‌آید و در بازی فردا نقشی ویژه خواهد داشت. همچنین محمدحسین مرادمند یکی از مهره‌های خوب و کارآمد آبی‌های پایتخت محسوب می‌شود که می‌تواند در برابر هوادار تهران هم با عملکرد مناسب به کمک جواد نکونام بیاید.

مثلث هافبک‌ها مقابل هوادار

خط میانی استقلال بر خلاف خط دفاعی تقریباً ثبات داشته است. هافبک‌های استقلال از ۲۷ گل زده تأثیر نزدیک به ۸۲ درصدی داشته‌اند. این در حالی است که کوین یامگا تأثیرگذارترین هافبک خارجی استقلال به دلیل آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه چشم دیگر برای این تیم بازی نمی‌کند اما آبی‌پوشان همچنان یکی از برترین تیم‌ها در میانه میدان بوده‌اند.

استقلال نه تنها طراح‌های خوبی در میانه میدان دارند بلکه بازیکنانی همچون روزبه چشمی و زبیر نیک‌نفس توانسته‌اند بازی حریفان را تخریب کرده و در هنگام دفاع نیز به خط دفاعی سه نفره این تیم کمک کنند.

زوج ماشاریپوف و بلانکو در خط‌حمله

جواد نکونام برای فتح دروازه حریف خود بدون شک باید از عمق خط دفاعی به این تیم ضربه بزند. به‌همین خاطر احتمالاً سرمربی آبی‌ها از زوج ماشاریپوف و بلانکو در خط حمله خودش استفاده خواهد کرد تا برای ارسال‌های هوایی با بلانکو برتری داشته باشد و در نبردهای سرعتی و تکنیکی روی زمین هم با ستاره ازبک خودش، سرخ‌ها را مغلوب کند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاو بلانکو

کد خبر 736818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد طاها حاجی وند هستم IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    2 5
    آقای نکونام باید مهدی قائدی را بخرد این از نظر محمد طاها حاجی وند هستم
  • علیرضا اصغریان IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    من مطمئنم استقلال بازی با هوادار رو می بره عشق فقط استقلال ⭐⭐💙