میوه شب عید در خراسان جنوبی با تخفیف عرضه می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: میوه شب عید با تخفیف در نظر گرفته شده از ۲۸ اسفند در استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت عصر روز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در حاشیه بازدید از سردخانه‌های مواد غذایی و میوه شهر بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر ۱۵ درصدی که مباشر برای میوه شب عید تخفیف در نظر گرفته، از منابع استانی هم مبلغی را اختصاص می‌دهیم تا تخفیف افزایش پیدا کند و مردم میوه را زیر قیمت بازار دریافت کنند.

وی افزود: ذخیره‌سازی خوبی برای میوه از جمله سیب زرد و سیب قرمز، مرکبات، خرما و گوشت انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: خرما در حال توزیع است و میوه شب عید هم از بیست‌وهشتم اسفند در سطح استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: سیب زرد کیفیت خوبی داشت اما سیب قرمز به خاطر ویژگی‌های خاص باید زودتر مصرف شود در هر صورت میوه شب عید از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است.

قناعت با اشاره به تقارن ماه رمضان و عید نوروز با تاکید بر اینکه اقلام مورد نیاز مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان باید تأمین شود، گفت: طبق سنوات گذشته، ستاد تنظیم بازار استان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کمبود اقلام ضروری جلسات را به شکل منظم برگزار کرده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ذخیره‌سازی گوشت قرمز و مرغ هم به خوبی انجام شده و از این حیث جای نگرانی در استان وجود ندارد، اظهار داشت: شکر و گندم ذخیره‌سازی شده و هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های متولی در ستاد تنظیم بازار وجود دارد تا با هماهنگی بخش خصوصی و دولت توزیع به موقع انجام شود.

کد خبر 736795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.