آمادگی کردستان برای توسعه روابط اقتصادی و صنعتی با چین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علی نوری، امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در دیدار با سرمایه‌گذارانی از استان ژجیانگ چین که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین تسهیل‌گری را برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی در کردستان انجام می‌دهیم و شرایط ویژه‌ای با توجه به ظرفیت‌های موجود فراهم می‌کنیم کما اینکه برای نهایی شدن آن بایستی تمامی جوانب را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه مشوق سرمایه‌گذاران خارجی هستیم؛ ویژگی‌ها و مزایای قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی را تشریح کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، ظرفیت‌های استان کردستان در بخش تجارت، معدن، صنعت، گردشگری، کشاورزی و تولید لوازم خانگی را بسیار بالا دانست و گفت: کردستان در مسیر توسعه مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.

نوری ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه را انجام می‌دهند.

به گزارش ایمنا، در این دیدار ضمن بیان زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان کردستان، مذاکرات و صحبت‌های مقدماتی با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان مطرح شد که مورد بحث و تبادل نظر هیأت چینی قرار گرفت.

کد خبر 736775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.