رسیدگی به بیش از ۱۹۰۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه از رسیدگی به ۱۹۴۰ پرونده در موارد مختلف تخلفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علمدار بازرگان، امروز _ شنبه بیست‌وششم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر یک هزار و ۹۴۰ پرونده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه رسیدگی شده‌است.

وی افزود: از مجموع تعداد پرونده‌های وارده افزون بر ۳۵۵ میلیارد ریال میزان محکومیت جزای نقدی واحدهای صنفی و پرونده‌های قاچاق کالا در شهرستان کهگیلویه بوده‌است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه با اشاره به پلمب سه واحد صنفی در کهگیلویه گفت: هم‌زمان با سراسر کشور گشت ویژه رمضان از پانزدهم اسفند در سایر شهرستان‌های تابعه شروع شده‌است.

وی تصریح کرد: در این گشت ویژه نظارت توسط دستگاه‌های ضابط از جمله صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و دامپزشکی تا بیست‌وچهارم فروردین در دو شیفت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.

بازرگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دادنامه صادره از سوی شعبه اول عالی سازمان تعزیرات حکومتی، واحد صنفی آرایشگاه زنانه متخلف در کهگیلویه پلمب و جریمه شد.

وی با اشاره به پلمب آرایشگاه زنانه‌ای در دهدشت گفت: پرونده گران‌فروشی این آرایشگاه زنانه به دلیل دریافت وجه اضافی از مشتری در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دهدشت رسیدگی شد که مورد اعتراض محکوم علیه قرار گرفت، سپس در شعبه هیئت تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفت و رأی بدوی تأیید شد که پس از ابلاغ به محکوم علیه، مجدداً توسط محکوم علیه مورد اعتراض واقع شد.

بازرگان افزود: پس از بررسی‌های لازم در شعبه اول عالی سازمان تعزیرات حکومتی علاوه بر تعطیلی دو روزه محل کسب، متصدی به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

کد خبر 736755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.