ظرفیت ۴۰۰ هزار نفری اسکان نوروزی فرهنگیان در استان اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گفت: استفاده از ظرفیت اسکان فرهنگیان همچون سال‌های گذشته در دستور کار است و امید است برای نوروز پیش‌رو، اسکان حدود ۴۰۰ هزار نفر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در افتتاحیه ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان در دبیرستان امام خمینی با تجهیز ۶٠٠ مدرسه در استان با یادآور شدن هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز در سال جاری اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم در عین رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، زمینه را برای آسایش مسافران و میهمانان فراهم کنیم تا سفر خاطره‌انگیزی را در اصفهان تجربه کنند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت اسکان فرهنگیان همچون سال‌های گذشته در دستور کار است و امیدواریم برای نوروز پیش‌رو، اسکان حدود ۴۰۰ هزار نفر انجام شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان درباره میزبانی فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان تصریح کرد: پذیرایی از مسافران نوروزی به بهترین نحو ممکن باید برنامه‌ریزی و انجام شود تا انرژی تعطیلات، در چهاردهم فروردین در کلاس درس مشاهده شود.

وی با بیان اینکه سال جاری آموزش و پرورش بیش از ۷ هزار کلاس درس را برای اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی در استان آماده کرده است، ادامه داد: تمام مدارس و مکان‌های استقرار و اسکان با کیوآرکد مشخص شده است و مسافران می‌توانند به محل اسکان و مدرسه مشخص شده مراجعه کنند.

مدینه با اشاره به اینکه کسب رتبه دوم ستاد اسکان کشور توسط اصفهان به لطف پشتیبانی مجموعه ستاد در استان بوده است، گفت: طی ایام نوروز باید به افزایش رضایتمندی توجه جدی داشته باشیم که اسکان یکی از مصادیق مهم آن است.

وی افزود: بازدید پیوسته از ستادها و فضاهای اسکان شهر اصفهان و تلاش برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی از سیاست‌های آموزش و پرورش است که با جدیت دنبال می‌شود، در تلاش هستیم تا با میزبانی شایسته از مسافران نوروزی سفر رضایت‌بخش و خاطره‌سازی را برای آنها رقم بزنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان از بیستم اسفند سال جاری از سامانه متمرکز اسکان به نشانی Eskan.medu.ir آغاز و پذیرش حضوری فرهنگیان از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ تعیین شده است، خاطرنشان کرد: مطابق با دستورالعمل صادر شده، برنامه‌ریزی لازم را برای سس ستاد در نواحی شهر اصفهان و ستادهای مجزا در مناطق استان انجام داده‌ایم و آمادگی میزبانی هم‌وطنان در ۴۱ ناحیه و منطقه استان هستیم.

کد خبر 736744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.