شناسایی رانندگان شهری پرخطر در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: امسال اقدام ویژه‌ای که انجام شده شناسایی رانندگان پرخطر در سطح استان بوده است که به دستور دادستانی به مدت دو هفته خودروهای آن‌ها توقیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری امروز _شنبه بیست و ششم اسفند _ در جمع خبرنگاران در توضیح تمهیدات ترافیکی ایام نوروز، اظهار کرد: همکاران در سرتاسر استان در ایام نوروز در آماده‌باش کامل، آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها و هموطنان هستند.

وی ادامه داد: پلیس راهور با هدف برقراری ترافیک روان در معابر درون شهری آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال اقدام ویژه‌ای که انجام شده شناسایی رانندگان پرخطر در سطح استان بوده، به طوری که خودروهای رانندگان با سرعت بحرانی، حرکت مارپیچ با اقدامات تخلفات حادثه‌ساز به دستور دادستانی به مدت ۲ هفته توقیف می‌شود.

حیدری با اشاره به شناسایی بیش از ۳ هزار راننده پرخطر، ادامه داد: با ارسال پیامک پرخطر بودن را به آن‌ها گوشزد می‌کنیم به این منظور که مراقبت کنند.

وی در خصوص فرایند شناسایی این تعداد راننده متخلف، تصریح کرد: این رانندگان با بررسی دوربین‌ها، از روی سوابق خلافی و نمرات منفی در گواهینامه توسط همکاران به صورت نامحسوس شناسایی می‌شوند.

کد خبر 736743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.