کاهش سرقت‌های خرد در استان قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با همکاری شهرداری توانستیم در سال ۱۴۰۲، کاهش سرقت‌های خورد را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سردار محمدرضا میرحیدری امروز _ شنبه بیست و ششم اسفند _ در جلسه‌ای که به مناسبت فرارسیدن روز شهردار در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم خداوند، نعمت خدمت‌گزاری را از شما و ما نگیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نزدیک‌ترین دستگاه به نیروی انتظامی است، افزود: شهرداری و نیروی انتظامی در مناسبت‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم در آماده‌باش کامل قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در روزهای شلوغ پایان سال قرار داریم، خاطرنشان کرد: همچنین در هفته گذشته آخرین چهارشنبه سال را داشتیم که زحمات انجام شده در سایه دشمنی دشمنان و جهل برخی از جوانان قرار گرفت.

میرحیدری با اشاره به اینکه در بارش رحمت الهی برف و باران نیز زحمت شهرداری دوچندان شد، عنوان کرد: از تمام زحمات شهرداری در بازگشایی مسیر مردم و رفع آب گرفتگی‌ها قدردانی داریم.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات و نیمه شعبان نیز شهرداری اقدامات ارزشمندی را دنبال کرد، اضافه کرد: شهرداری در پشتیبانی مأموریت‌های مجموعه انتظامی استان، نقش آفرین است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه با تمام تهدیدهای دشمنان سال ۱۴۰۲ را بدون اتفاق خاصی پشت سر گذاشتیم، تاکید کرد: در ایام پایانی سال با توجه به حضور مردم در بازارها باید امنیت مردم به صورت ویژه تأمین شود.

میرحیدری با بیان اینکه باید با همکاری و هم‌افزایی این امنیت را تأمین کنیم، ادامه داد: پیش‌بینی بر این است که با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز امسال افزایش ورود زائران به شهر کریمه اهل بیت (س) را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای سال آینده آمادگی افزایش تعاملات با شهرداری را داریم، گفت: با همکاری شهرداری توانستیم در سال ۱۴۰۲، کاهش سرقت‌های خرد را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه شهر قم باید در ابعاد مختلف الگو باشد، افزود: در عرصه حمل و نقل و ترافیک نیز در سال ۱۴۰۲ اقدامات مطلوبی رقم خورد.

کد خبر 736729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.