شهر اصفهان آماده اسکان ۱۵۰ هزار مسافر نوروزی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در شهر اصفهان در نوروز گذشته امکان اسکان ۱۲۰ هزار نفر مسافر داشتیم که اکنون این آمار به ۱۵۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه ستاد سفر استان، اظهار کرد: با توجه به جلسات متعددی که از گذشته برگزار شده است تمامی دستگاه‌های اجرایی و ۱۱ کمیته تخصصی ستاد خدمات سفر اصفهان آمادگی کامل را برای پذیرش مسافران نوروزی دارند.

وی ادامه داد: در شهر اصفهان در نوروز گذشته امکان اسکان ۱۲۰ هزار نفر مسافر داشتیم که اکنون این آمار به ۱۵۰ هزار نفر رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نیز آمادگی کامل را برای نظارت بر اماکن و رفع مشکلات دارند.

زینلیان در خصوص وضعیت راه‌های استان، عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی پیش از تحویل سال و پس از آن، شاهد بارندگی در استان خواهیم بود از این جهت اداره کل راهداری، پلیس راه و سایر دستگاه‌های مرتبط آمادگی ارائه خدمات به مسافرین را دارند.

وی بیان کرد: هدف گذاری اصفهان جذب ۱۰ درصد گردشگر در ایام نوروز نسبت به سال گذشته است.

کد خبر 736714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.