نظارت بر بازارهای شب عید در چهارمحال‌وبختیاری

معاون بازرسی نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال‌وبختیاری گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان در حال اجرا است؛ این طرح از دوازدهم اسفند آغاز شده است و تا بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

بیژن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان در حال اجرا است؛ این طرح از دوازدهم اسفند آغاز شده است و تا بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۱۵ تیم بازرسی نظارت بر اصناف و فروش کالا قاچاق را برعهده دارند که از این ۱۵ تیم، پنج تیم در مرکز استان و مابقی هر شهرستان یک تیم مستقر است.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت استان ادامه داد: از ابتدای اسفند تاکنون تعداد ۳۹۱ بازرسی در استان صورت گرفته است که از این تعداد ۳۵۵ پرونده صنفی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و پنج پرونده قاچاق با ارزشی نزدیک به شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شناسایی شده است.

بهرامی تصریح کرد: اکثر تخلفات در مرکز استان صورت گرفته و بیشترین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت و گران‌فروشی بوده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۱ مورد شکایت دریافت شده که ۵۰ مورد آن بررسی قطعی شده است و سایر شکایات در حال کارشناسی است، اکثر شکایت‌ها مربوط به فروش مواد غذایی (میوه، آجیل، گوشت، حبوبات)، لوازم خانگی، مبل و پوشاک بوده است‌.

بهرامی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را به صورت حضوری یا تماس با سامانه ۱۲۴ اعلام کنند، سامانه ۱۲۴ از ساعت هفت شب به صورت کشیک فعال است.

کد خبر 736670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.