۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
لندن هوشمندتر و متصل‌تر می‌شود

لندن در حال ایجاد یک شبکه فیبر پرسرعت جدید و استقرار واحدهای سلولی کوچک در مناطق شلوغ است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، یک شرکت زیرساخت‌های ارتباطی مشترک با ارائه‌دهنده فیبر نوری کامل لندن برای تسریع دستیابی به چشم‌انداز شهر برای تبدیل شدن به شهری با اتصالات بهتر و یک شهر هوشمند پیشرو در جهان همکاری می‌کند. این گروه یک شبکه فیبر پرسرعت جدید در سراسر لندن ایجاد خواهند کرد، پوشش تلفن همراه را از طریق استقرار واحدهای سلولی کوچک در مناطق شلوغ شهر بهبود خواهند بخشید و برای اولین بار 4G و 5G را به بخش‌های زیرزمینی خطوط لوله خواهند رساند. دو سازمان بر این باورند که این همکاری با افزایش اتصال و بهینه‌سازی خدمات شهری، همچنین تقویت پایداری، به توسعه نقشه راه هوشمندتر شدن لندن با همکاری یکدیگر کمک خواهد کرد.

لندن هوشمندتر و متصل‌تر می‌شود

نقشه راه هوشمندتر شدن لندن با همکاری یکدیگر

حصول اطمینان از دسترسی به زیرساخت‌های دیجیتالی قوی و قابل اعتماد برای لندن حیاتی است و مشارکت شکل‌گرفته گام مهمی در تحقق چشم‌انداز شهر محسوب می‌شود. شهردار لندن متعهد به ایجاد شهری است که از فناوری برای تقویت اتصال، خدمات و پایداری استفاده و پایتخت را به شهری بهتر، امن‌تر و مرفه‌تر برای همه تبدیل می‌کند. مشارکت جدید نیز با ترکیب تخصص توسعه زیرساخت‌های هوشمند با پهنای باند تمام فیبر دو شرکت با هم، موجب می‌شود این دو شرکت راه‌حل‌هایی متناسب با نیازهای در حال تحول اهالی، کسب‌وکارها و جوامع لندن را توسعه دهند و به کار گیرند.

لندن هوشمندتر و متصل‌تر می‌شود

پروژه‌ها شامل همکاری با یکدیگر برای تقویت اتصال اینترنت در مناطق شلوغ تلفن همراه در سراسر لندن با ارائه سلول‌های کوچک 4G/5G خواهد بود. این قابلیت همچنین پایه‌ای برای توسعه شهرهای هوشمند در آینده فراهم می‌کند و در طول آن اتصالات فیبر بهبود یافته به سراسر مناطق لندن گسترش پیدا می‌کند. هدف لندن از بهره‌گیری از قدرت فناوری پیشرفته و زیرساخت‌های قوی، گشودن باب فرصت‌های جدید برای نوآوری، کارایی و فراگیری است که در نهایت کیفیت زندگی همه لندنی‌ها را بهبود می‌بخشد.

این همکاری گام مهمی در تحول دیجیتال لندن است و نشان می‌دهد که چگونه تخصص زیرساخت هوشمند، همراه با شبکه گیگافست می‌تواند چشم‌انداز شهردار را برای لندنی با اتصال بهتر به واقعیت تبدیل کند.

لندن هوشمندتر و متصل‌تر می‌شود

کد خبر 736655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.