نصب و برپایی ۱۲۰ المان نوروزی و سفره هفت‌سین در سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب بیش از ۱۱۰ المان نوروزی و ۱۰ سفره هفت‌سین در سطح شهر سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سنندج، علی اصغری اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز و ماه رمضان اقدامات گسترده‌ای را در خصوص اجرای طرح زیباسازی در سطح شهر در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در راستای ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر اقدام به طراحی و نصب ۱۱۰ المان نوروزی و ۱۰ سفره هفت‌سین در پارک‌ها و میادین اصلی سطح شهر کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: المان‌هایی که در سطح شهر به مناسبت فرارسیدن سال نو همچنین بهار طبیعت نصب می‌شود، المان موضوعی شهر خلاق موسیقی، پایتخت دف جهان، پایتخت کتاب و المان‌های مربوط به ماه رمضان است که بعضی از این المان‌ها به صورت ثابت نصب می‌شود.

اصغری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نورپردازی و رنگ‌آمیزی جداول به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز و ماه رمضان گفت: انجام نورپردازی در ۳۰ نقطه، بیش از ۳۰۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و سه هزار متر دیوارنگاری از دیگر اقدامات این سازمان در سطح شهر بوده است.

کد خبر 736642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.