توزیع ۴۵ هزار بسته بهداشتی میان مددجویان تهرانی / سلامت جامعه هدف در تمام ابعاد مد نظر است

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ۴۵ هزار بسته بهداشتی تهیه شده است و به‌زودی میان ۳ هزار خانواده حاشیه‌نشین تحت حمایت توزیع خواهد شد، گفت: سلامت جامعه هدف در ابعاد روانی و جسمی از برنامه‌های این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین فتح‌آبادی امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه تأمین مایحتاج بهداشتی در طول سال برای حفظ سلامت مددجویان انجام می‌شود، اظهار کرد: به مناسبت سال جدید و با هدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی و سلامت خانواده‌های تحت حمایت، ۴۵ هزار بسته بهداشتی تهیه شده است و به‌زودی میان ۳ هزار خانواده حاشیه‌نشین تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی افزود: سلامت جامعه هدف در ابعاد روانی و جسمی از برنامه‌های این نهاد است که در کنار ارائه خدمات درمانی در بخش‌های مختلف با نگاه پیشگیرانه انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با تاکید بر اولویت بهداشت و پیشگیری بر درمان در میان خانواده‌های تحت حمایت گفت: این بسته‌های بهداشتی برای مراقبت‌های اولیه سلامت مددجویان شامل کالاهای بهداشتی از جمله مسواک، خمیردندان، صابون، شامپو و مواد شوینده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تأمین شده است و به زودی میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۱ هزار بسته مکمل دارویی شامل مولتی ویتامین به ارزش ۳ میلیارد تومان نیز میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع خواهد شد و پیش از این، ۳۷ هزار و ۸۰۰ بسته مکمل غذایی میان مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

کد خبر 736641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.