ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در ماه مبارک رمضان اعلام شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان و هم‌زمانی آن با نوروز ۱۴۰۳، ساعات فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به‌منظور اطلاع به گردشگران و شهروندان اصفهانی اعلام شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز ماه بندگی و مهمانی خداوند اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان و همزمانی این ماه با نوروز فرخنده و سال جدید ایرانیان، ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها مشخص شد.

وی با اشاره به ساعت فعالیت تله‌کابین و بولینگ صفه افزود: تله‌کابین و بولینگ صفه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ میزبان گردشگران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: تله‌سیژ ناژوان در نوروز ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۰۰ تا غروب آفتاب آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران است.

ساکت با اشاره به زمان فعالیت شهربازی شهر رویاها خاطرنشان کرد: شهربازی شهر رویاها با دارا بودن بیش از ۱۵ بازی روباز و اضافه شدن نزدیک به ۲۰ ظرفیت تفریحی و گردشگری جدید، چهار سینمای چندبعدی و بیش از ۹۰ بازی رایانه‌ای از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به بازی و سرگرمی خواهد بود.

وی با تاکید بر رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در این مجموعه‌ها گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن مجموعه‌ها نحوه خدمات‌رسانی مطابق الگوی مصوب اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری آئین‌های ویژه ماه مبارک رمضان، نماز جماعت و اقدامات فرهنگی مرتبط با ایام نوروز و این ماه مبارک در دستور اجرا قرار دارد.

کد خبر 736603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    خوب بود عالی