تحولات شهر قم در سال‌های اخیر بی‌نظیر است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه از سال ۷۳ در سمت‌های مدیریتی مختلف استان فعالیت داشته‌ایم گفت: طی این سال‌ها با شهردارهای مختلف کار کرده‌ایم و تحولات سال‌های اخیر در شهر قم با همت شهرداری بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، احمد حاجی‌زاده امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در جلسه‌ای به مناسبت روز شهردار که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان درهای رحمت خود را برای انسان باز کرده است.

وی افزود: زمانی که سیره شهدا به‌ویژه شهید مهدی باکری را می‌خوانیم متوجه خواهیم شد که چه نعمت‌های بزرگی را از دست داده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه امیدواریم در مسیر حرکت شهدا قرار بگیریم، عنوان کرد: حرکت انقلاب اسلامی در مسیر ظهور است و امیدواریم لیاقت درک کردن ظهور را داشته باشیم.

حاجی‌زاده با بیان اینکه از سال ۷۳ در سمت‌های مدیریتی مختلف استان فعالیت داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها با شهردارهای مختلف کار کرده‌ایم و شهادت می‌دهم که در هیچ دوره‌ای شخصیتی همچون سقائیان‌نژاد نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه قطار در حال حرکت همیشه سنگ می‌خورد، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است که در مجموعه‌ای که کار انجام نمی‌شود، هیچ بحث و مناقشه‌ای وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه مردم بهترین میزان برای ارزیابی عملکرد است، گفت: اقدامات شهرداری قم در شهر مشهود بوده است و ما قدردان زحمات سقائیان‌نژاد، شهردار قم هستیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه اتفاقات چندساله اخیر در قم بی‌نظیر است، افزود: افرادی که چشمان خود را در مقابل این اتفاقات می‌بندند باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.

کد خبر 736600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.