آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی بوستان نماز

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از آغاز عملیات بهسازی و استانداردسازی زمین بازی کودکان در بوستان نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری، مسعود حبیبی با اشاره به اینکه ساماندهی بوستان‌های شهرکرد علاوه بر تغییر چهره شهر، آرامش روانی را برای شهروندان به همراه دارد، اظهار کرد: با هدف ارتقای رضایتمندی شهروندان، بازسازی و بهسازی محوطه بازی کودکان در تعدادی از پارک سطح شهر در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: در این راستا عملیات بهسازی بوستان نماز به مساحت ۵۴۲۰ متر مربع آغاز شده است و تاکنون بتن‌ریزی محوطه بازی کودکان انجام گرفته است.

حبیبی اضافه کرد: نصب کف‌پوش محوطه بازی، نصب مجموعه بازی کودکان، تعویض و نصب مبلمان شهری (میز، نیمکت و سطل زباله) و تعویض ست ورزشی از دیگر عملیات در نظر گرفته شده جهت بهسازی محوطه بازی کودکان در این بوستان است.

وی افزود: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص داده شده است.

مسعود حبیبی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات بهسازی و ایمن‌سازی محوطه بازی کودکان در پارک‌های دانش‌آموز، محله‌ای میرآباد، جانبازان جنوبی، بزرگمهر، فیض، پاسداران، سمیه، پژمان و میعاد منظریه صورت گرفته است.

کد خبر 736554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.