اینترنت پرسرعت در روستاهای مسجدسلیمان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با اجرای پروژه توسعه و افزایش پوشش شبکه ارتباطات مخابراتی در روستا، روستای تنگ‌پل از توابع شهرستان مسجدسلیمان زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت اپراتور همراه اول قرار گرفت.

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با تلاش مستمر کارشناسان حوزه معاونت سیار و انجام تعهدات برای افزایش پوشش ارتباطات مخابراتی در روستاها، پس از تأمین زیرساخت‌های ارتباطی و تجهیزات فنی مورد نیاز، دکل مخابراتی شبکه ارتباطی پرسرعت همراه در روستای تنگ‌پل از توابع شهرستان مسجدسلیمان با تکنولوژی 2G و 4G نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با پایان عملیات نصب و راه‌اندازی این دکل مرتفع مخابراتی و وارد مدار شدن این سایت به شبکه گسترده همراه، روستای تنگ‌پل، مناطق اطراف و جاده‌های مواصلاتی منتهی به این روستا زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه را می‌توان کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستاها به اینترنت پرسرعت و در سطح بالاتر بهره‌مندی روستاییان از شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد که از محل اعتبارات پروژه uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ویژه برای افزایش پوشش شبکه سیار و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

کد خبر 736549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.