«اتوبوس‌های گردشگری» آماده سرویس‌دهی به شهروندان و مسافران نوروزی است

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتوبوس گردشگری از چهار ماه پیش در شهر اصفهان راه‌اندازی شده است، در این مدت روزهای جمعه به شهروندان سرویس‌دهی می‌شد، اما در نوروز از بیست‌وششم اسفند سال جاری تا سیزدهم فروردین سال آینده هر روز در اختیار شهروندان و مسافران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید آقایی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» با بیان اینکه کمیته حمل‌ونقل و ترافیک زیرمجموعه ستاد دائمی خدمات شهر اصفهان تشکیل شده است، اظهار کرد: با توجه به افزایش ترددها در سال جدید و اتفاقاتی که در شهر به لحاظ ترافیکی رقم می‌خورد و مسافرت‌های نوروزی، مشکلات ترافیکی در شهر دو برابر می‌شود.

وی افزود: در این کمیته ما با برنامه‌ریزی خوبی که انجام می‌دهیم، سعی می‌کنیم دغدغه‌ها و مشکلات را رفع کنیم.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از مراکز دیدنی شهر اصفهان میدان امام خمینی (ره) است که مسافرانی که وارد شهر می‌شوند، ابتدا از آن بازدید می‌کنند، تصریح کرد: در این راستا از شهروندان درخواست می‌کنم که در ایام نوروز سفر کمتری به این محدوده داشته باشند یا با برنامه‌ریزی در زمان پیک ترافیک وارد این محدوده نشوند که به‌طور قطع کمک خوبی است.

آقایی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهر افزود: خط‌کشی معابر، خط‌کشی بزرگراه‌ها، ایمن‌سازی معابر با نصب تابلوها و علائم و تابلوی راهنمای مسیر برای هدایت مسافران به مراکز گردشگری و اصلاحات هندسی با هدف روان‌سازی تردد در شهر از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: اتوبوس گردشگری که از چهار ماه پیش در شهر اصفهان راه‌اندازی شده است و روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به شهروندان ارائه خدمت می‌کند، در نوروز نیز از بیست‌وششم اسفند تا سیزدهم فروردین هر روز، به مسافران و شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: استقبال خوبی از سوی شهروندان از اتوبوس‌های گردشگری نشده است، البته فکر کنم اطلاع‌رسانی خوبی درباره آن انجام ندادیم.

وی از میهمانان نوروزی و شهروندان درخواست کرد که  با مترو به مرکز شهر سفر کنند و به مراکز دیدنی بروند.

کد خبر 736546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.