بارش‌ها در کشور ادامه دارد/ پیش‌بینی برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به شدت داشتن بارش‌ها در خوزستان طی روز دوشنبه گفت: طی روز چهارشنبه در تمام مناطق کشور به‌جز جنوب و جنوب غرب شاهد بارش خواهیم بود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در جنوب غرب، غرب، بعضی مناطق غرب و شمال غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در قزوین، البرز و تهران و مناطقی از سواحل خزر، بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه در بعضی نقاط واقع در شرق و شمال شرق، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور، بارش در نوار غربی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی و در غرب سواحل خزر آغاز می‌شود و بارش در غرب و شمال خوزستان شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز سه‌شنبه بارش در نیمه غربی تشدید می‌شود و مناطقی از جنوب کشور را نیز فرا می‌گیرد.

ضیائیان ادامه داد: روز چهارشنبه سامانه بارشی با حرکت شرق سوی خود، تمام مناطق کشور به‌جز جنوب و جنوب غرب را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها ابری با رگبار باران و وزش باد، با بیشینه ۲۰ و کمینه ۸ سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۲ و کمینه ۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 736532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.