دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای ایام نوروز به کار گیرند

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان بهار گفت: ستاد اسکان شهرستان، میزان آمادگی جهت پذیرش مسافران نوروزی را بررسی کند و از کلیه ظرفیت شهرستان و آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد اجرایی خدمت‌رسان برای ایام نوروز استفاده کند.

محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از همدان اظهار کرد: نظارت بر تأسیسات گردشگری و مراکز ارائه خدمات به گردشگران، نیاز هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف را ایجاب می‌کند.

وی افزود: ستاد اسکان شهرستان، میزان آمادگی جهت پذیرش مسافران نوروزی را بررسی کند و از کلیه ظرفیت شهرستان و آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد اجرایی خدمت‌رسان برای ایام نوروز استفاده کند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بهار ادامه داد: با تلاش کلیه دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد اجرایی، بروز رسانی امکانات و خدمات و رفع نواقص تا قبل از نوروز صورت می‌گیرد.

شفیعی با تأکید بر اهمیت فضاسازی شهری اضافه کرد: شهرداران محترم در رفع نواقص زیباسازی سیما و منظر شهری، تزئین و نصب المان‌های نوروزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 736486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.