قیمت گوشی a14 سامسونگ (۲۵ اسفند) + بررسی و مشخصات Samsung Galaxy A14

گوشی سامسونگ a14 مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. طرفداران زیادی در بازار ایران از این گوشی میان‌رده سامسونگ استقبال کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گوشی A14 ظاهری شبیه به گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده جدید سامسونگ دارد. این موضوع باعث شده که اصلاً حس نکنید که با یک گوشی معمولی سروکار دارید. سامسونگ واقعاً سعی کرده این گوشی را به صورتی طراحی کند که بتواند نظر افرادی که نمی‌خواهند گوشی پرچم‌دار یا میان‌رده خریداری کنند را جلب کند.

ظاهر گوشی a14

ظاهر گوشی موضوعی که خیلی سریع نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند این است که گوشی A14 نسبتاً بزرگ به نظر می‌رسد. محصولی که صفحه نمایشی بسیار بزرگ دارد و حتی ضخامت بیشتری هم در مقایسه با سایر گوشی‌های موجود در بازار دارد. برای اینکه بهتر این موضوع را درک کنید باید گوییم که این گوشی در اندازه ۱۶۷٫۷ در ۷۸ در ۹٫۱ میلی‌متر ساخته و وزن آن ۲۰۲ گرم است. انتظار داشتیم که با گوشی سنگین‌تری سروکار داشته باشیم، اما اصلاً این چنین نبود. گوشی شاید برای دست‌های کوچک کمی سخت باشد، اما در حال کلی خیلی خوب می‌توانید با گوشی کار کنید. صفحه نمایش بزرگی که دارد که محتوای زیادی را پیش روی شما قرار می‌هد. البته لبه‌های صفحه نمایش کمی تیز طراحی شده و اگر این لبه‌ها کمی گردتر بودند قطعاً حس خوش دستی بهتری به شما منتقل می‌شد. اتفاق دیگری که در طراحی A14 سامسونگ رخ داده این است که این گوشی از فریم پلاستیکی استفاده می‌کند، اما کیفیت بالایی دارد و باعث شده گوشی دوام بالایی داشته باشد.

صفحه نمایش گوشی a14

این گوشی به صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی LCD مجهز شده است. در حالی که دوست داشتیم صفحه نمایش AMOLED را روی این گوشی مشاهده کنیم، صفحه نمایش LCD این گوشی هوشمند عملکرد قابل قبولی از خودش نشان می‌دهد. با صفحه نمایشی سروکار دارید که وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل است و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.این صفحه نمایش می‌تواند ۴۸۰ نیت روشنایی تولید کند که رکورد مناسبی به شمار می‌آید و می‌توانید در اکثر مواقع محتوای خودتان را با کیفیت مناسب مشاهده کنید.

قیمت گوشی a14 سامسونگ (۲۵ اسفند) + بررسی و مشخصات Samsung Galaxy A14

باتری گوشی a14

این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند به نیاز روزانه کاربران پاسخ دهد. حتی اگر استفاده شما از گوشی زیاد هم نباشد، می‌توانید بیش از یک روز از باتری استفاده کنید. این گوشی بدون شارژر راهی بازار شده، اما می‌توانید از شارژ ۲۵ وات سامسونگ روی این گوش استفاده کنید.

عملکرد سخت‌افزار گوشی a14

این گوشی به تراشه Helio G80 مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. این پردازنده از ۲ هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز تشکیل شده است. در کنار پردازنده، پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 را هم روی این تراشه مشاهده می‌کنیم.

تراشه قرار گرفته روی این گوشی هوشمند برای انجام فعالیت‌های روزانه مانند وب گردی، تماشای ویدئو و کار با اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و اپلیکیشن‌های روزمره مناسب خواهد بود.

دوربین گوشی a14

این گوشی به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و در کنار آن دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند از حسگر JN1 که اندازه‌های هر پیکسل آن به 0.64µm می‌رسد. این دوربین با استفاده از تکنولوژی بینینگ ۴ به ۱ عکس‌هایی با کیفیت ۱۲٫۵ مگاپیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در کنار دوربین اصلی دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عکاسی پرتره هم قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که از فوکوس ثابت هم بهره می‌برد.

رابط کاربری دوربین A14 تفاوت زیادی با دیگر گوشی‌های سامسونگ ندارد. به راحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف دوربین دسترسی داشته باشید. اتفاق جالب اینجاست که دوربین این گوشی به حالت عکاسی پرو هم پشتیبانی می‌کند. در حالت پرو می‌توانید میزان ISO و وایت بالانس و اکسپوژر را هم تغییر دهید.

قیمت گوشی a14 سامسونگ (۲۵ اسفند) + بررسی و مشخصات Samsung Galaxy A14

ارزش خرید گوشی a14

گوشی A14 از جمله گوشی‌های ارزان قیمتی است که ارزش خرید مناسبی دارد. این گوشی از سخت افزار مناسبی بهره می‌برد که باعث شده از خیلی گوشی‌های رده پایین بازار عملکرد بهتری داشته باشد. صفحه نمایش این گوشی هم نظر شما را به خودش جلب می‌کند. صفحه نمایشی بزرگ را روی این گوشی مشاهده می‌کنید که برای تماشای ویدئو و محتوای تصویری و وب گردی مناسب خواهد بود. همچنین باید بگوییم که این صفحه نمایش بزرگ باعث شده که کار کردن با اپلیکیشن‌های مختلف هم راحت‌تر باشد. از نظر سخت افزاری باید بگوییم که این گوشی برای برای فعالیت‌های روزانه مناسب خواهد بود، اما برای بازی کردن توان لازم را ندارد. دوربین‌های این گوشی هم در روز عملکرد بهتری دارند و در شب عکس‌های خوبی ثبت نمی‌کنند. با این حال این گوشی ارزان قیمت فراتر از انتظارها ظاهر شده و واقعاً محصولی ارزشمند به شمار می‌رود.

قیمت گوشی a14

۶۴-۴؛ قیمت از ۵,۵۴۵,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۴؛ قیمت از ۶,۱۹۰,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶؛ قیمت از ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان

کد خبر 736481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 34
  • نظرات در صف انتشار: 28
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی کاظمی ES ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    17 9
    کارتون بسیار خوبه هم بنفع فروشنده هم خریداری هستن کسانی که همان چک هم ندارن حالاکه این قدم رابرداشتین یه فکری هم برای این افراد برآوریم ممنون
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    31 26
    عمرا این گوشی روبخرم
    • Arash IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      13 13
      واقعا گوشی مزخرفیه یه هفته نبود خریدم بردش سوخت دادم تعمیر ده روز نشد دوباره مشکل خورد
    • سعید IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      24 5
      امکاناتش درمقایسه باحافظه ودوربین وبزرگی وتاچ گوشی مفته قیمتش دوتاش پول یه A33میشه واالامن میخرم هرچقدرم خوب نباشه ۲سال راحت بترکونیش کارمیده
  • کورش.بزرگ IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    11 4
    اولین.گوشی.اندرویدبعداز۱۱دوصفرجی۵تری.جی.هرساله۱گوشی.چینی.مزخرف.عوض.کردم!!؟واقعاآ۱۴هم.بهترازدیگرگوشیهاباتوجه.به.قیمت.ولی.بعدمدتی.سرعت.کیبوردوهنک.کردن.اذیت.میکنه.نسبت.به.قیمتسشون.چین.بازاردنیاخراب.کرده
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    12 11
    آشغاله
  • امین IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    9 6
    سلام من a14خریدم کار نمیکنه یعنی تودست کارمیکنه .روفرش روزمین می‌زارم اصلا کارنمیکنه
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      4 3
      دقیقا منم همین مشکلو دارم روی زمین میخام باهاش کارکنم به هیچ عنوان لمسش کار نمیکنه
    • حسن اسماعیلی DE ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      10 5
      مرد مومن برو تنظیمات حسگرش را فعال کن
  • علی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    15 4
    من این گوشی را دارم ۵ ماه خیلی خوب عالیه از ‌‌ A32 بهتر
  • مهدی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    18 4
    من دارم اتفاقاخیلی گوشی خوبیه باکارایی بالا
    • US ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      12 4
      جدی
  • ارش IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    20 5
    تنها گوشی که ازش ازهمه نظرراضیم عالی
  • بهزاد IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    9 2
    من ۶ماه خریدم دیوانم کرده روزاول هرکاری کردم بازار نصب نشد رفتیم مغازه گفت آقا بازارقدیمی هستش مایکت یا فروشگاه خودمون روکشتیم مایکت نصب شد کارنمیکرد .وکلا کلیدهاش کند است داری اس میدی صفحه میپره میرود صفحه اول گوشی الان که دارم مینویسم یکدفعه صفحه میرود منوی گوشی .ویک هفته قبل گوشی یکسره روشن تا دست میزدیم خاموش بیست بارخاموش زوشن باطری نداره که دربیا ری درست شود هیچیدادیم ریست فکتوری کرد کل زندگینامم وخصوصا ۹۰۰تا شمارهام تو گوشی همه پاک هزارتومان هم گرونه فقط دوربینش خوبه که فایده ندارد برای عکاسی نخریدیم خداوکیلی راست میگم گذاشتم بعد چندماه بفروشم .خانمم a12 دارد وجدانان طلا است عالی این a14 منو دیوانه کرده فقط هیکل گنده دارد
    • کوروش کبیر IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 1
      سلام واسه منم اول گرفتم اینطور میشد.ولی با تنظیم وچند حرکت این مشکل حل میشه
  • QWERTY IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    10 4
    زیاد گوشی خوبی نیست
  • فکرنکنم خوب دربیاد IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    8 4
    خوب نیست
  • فاطمه IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    7 3
    از این گوشی افتضاح‌تر وجود نداره. کمتر از یک ماه گوشی شروع کرد به هنگ کردن.
    • محسن علینقی NL ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 1
      💯🤞🏻🥂🚫🈵عــــــــــــــــــــالی👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑پــــــــــــــر طرفـــــــــ🤞🏻ـــــــدار⭐🈵🚫💌♣
  • میلاد IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    6 6
    گوشی خوبیه راضیم ازش قیمت خوبی هم داره
  • حمید،گناباد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    3 3
    بسیارگوشی افتضاحیه،منکه اصلاازش راضی نیستم،حیف اون ۷میلیون که براش دادم
  • امیر IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    3 1
    گوشی خوبی است و نسبت به گوشی های ارزان بهتر است●●
  • رضا IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    6 1
    والا سه چهارتومن بزاری روش یه سامسونگ با پردازنده اسنپ دارگون بخر سمت شیائومی نرید چه پرچم دار چه میان رده آشغال ترین گوشی همین شائومی پوکو ردمی همشون آشغال خیال نکنید چون شیائومی پرچم داره پوکو ردمی میان ردست نه گول نخورید من پرچم دارشو داشتم میان ردشم داشتم گوشی که پرچم دارش 5 سال آپدیت میشه میان ردش 2 سال هربارم پر از باگ سامسونگ بگیر چه پرچم دار چه میان رده 5 تا 7 سال آپدیت داره وجدانن سمت شیائومی نرید گول پردازنده اینارو نخورید پردازنده خوب باشه آپدیت نرم افزاری آپدیت اندرویدی 2 سال باشه یعنی آشغال تموم شدو رفت
  • گوشی و من دارم واقعا عالیه IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    6 3
    عالیه
  • مهناز IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    10 2
    من دارم خیلبم ازش راضی هستم
  • ابی IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 1
    گوشی خوبی هستش ازش عین خر کار میکشم تا حال آخ نگفته یک سال دستمه ولی تقریبا" اندازه ۵ سال ازش کار کشیدم ، تو بازار دو تا جنس هستش باید مواظب باشی چینی اش رو واسط قالب نکنند.
  • مینا US ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 4
    گوشی a14 بسیار گوشی مشکل دار هست و وقتی به گارانتی مراجعه میکنی فقط میگه این گوشی ارزون نباید خیلی ازش توقع داشته باشی از ماه اول من به مشکل خوردم با این گوشی و چندین بار هم هست ریست شده و هربار به مشکل میخوره در کل این گوشی رو نخرین بهتره براتون چون پولتون کاملا حیف میشه
  • حسن IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    1 1
    لب تاب برای کارهای مهندسی بابرنامه ایکسل وتک سا کارهای اداری لطفن قیمت بارن بفرس وچگونه خرید کنم جنس تاپ وجدید وارد نیستم نسبت به نوع
  • محسن IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    2 2
    نزدیک به یکسال میشه که a14خریدم خیلی راضیم
  • Mohammad CA ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    1 2
    عالیه من راضیم از شیامی خیلی بهتره
  • dli IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    3 1
    اینایی که میگید عیب داره ویتنام نیست اصلیش که ویتنام هس هیچ مشکلی بهم نمیزنه
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 1
      باید ببینی خوب به چی میگن . A14 مثل خودشون خرابه
  • محمد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    0 1
    این گوشی اصلا خوب نیست جوری ازش تعریف میکنید که انگار ایفنه تاچش موقع روشن کردن اینترنت حدود ۱ دقیقه قفل میکنه دوربینش وقتی فیلم میگیری صدایی که ضبط میکنه مثل گوشی های ساده اوایل دهه ۸۰ بی کیفیته
  • سلام من دارم خیلی گوشی خوبی است ارزش خریدن دارع IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 1
    سلام من دارم گوشی خوبی است ارزش خریدن دارع