جای خالی حلقه‌های میانی در مدیریت استان محسوس است

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن چهارمحال و بختیاری گفت :جای حرکت‌های مردمی و تشکیلات حلقه‌های میانی در عرصه های مدیریتی، برای پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی به شدت محسوس است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، امیر محمد شکراللهی امروز_ جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: کسی در انقلاب اسلامی مخالفتی با ثروت ندارد. بلکه آنچه که مورد مناقشه است جایگزینی ویژگی‌های نظام سرمایه داری با نظام مردم سالاری دینی است.

وی افزود: انتظارات مردم از مسئولین در خصوص مسائل مبنایی به ویژه مسکن، خودرو ازدواج و اشتغال پایدار هنوز تعیین تکلیف نشده است و در این ایام نوروز پدر شرمنده خانواده‌های خود هستند و دلار کف بازار ایران آقایی کند.

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن چهارمحال و بختیاری خطاب به منتخبان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و با اشاره به بیانه گام و لزوم نقش آفرینی حلقه‌های میانی تصریح کرد: منتخبان مردم و مسئولان ارتباط خود را بیشتر از گذشته با کارگروه‌های مردمی در جهت حرکت رو به جلو مراحل پنجگانه تمدن اسلامی حفظ کنند.

شکراللهی تاکید کرد: جای حرکت‌های مردمی و تشکیلات حلقه‌هایی میانی در عرصه‌های مدیریتی، برای پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی به شدت محسوس است.

وی عنوان کرد: پیگیری تخصیص‌های غیر تخصصی و ناعادلانه از آب‌های استان مثل تونل بهشت آباد قبل از بروز بحران انجام شود.

شکراللهی اضافه کرد: نمایندگان و مسئولان به سرعت برنامه‌ای اثرگذار در جهت رفع فتنه صهیونیسم جهانی که امت اسلامی و فلسطین را داغدار کرده است در دستور کار قرار دهند و اقدام جدی و عملیاتی در این رابطه صورت پذیرد.

وی افزود: طرح‌های توسعه‌ای مثل برنامه هفتم قبل از نهایی شدن در دسترس عموم مردم قرار گیرند و این مردم بهترین تصمیم گیران سرنوشت کشور خود هستند همچنین لازم بازنگری‌های صورت پذیرد.

کد خبر 736475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.