تمام کشتی‌های اسرائیلی که از دماغه امید نیک عبور کنند هدف نیروهای مسلح یمن هستند

سخنگوی ارتش یمن گفت: نیروهای مسلح یمن به تمامی کشتی‌های اسرائیلی که عازم بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند هشدار می‌دهند که از دماغه امید نیک عبور نکنند، در غیر اینصورت این کشتی‌ها هدف قانونی نیروهای مسلح ما هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یحیی سریع عصر امروز بعد از برگزاری نماز جمعه در بیانیه نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش یمن با استعانت از درگاه خداوند متعال با تعدادی موشک مناسب، ناو اسرائیلی (pacific 01) را در دریای سرخ مورد هدف قرار داد.

وی افزود: علاوه بر این نیروی هوایی با تعدادی پهپاد عملیاتی را علیه یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد و به لطف خدا این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: در راستای اجرای دستورات فرمانده عبدالملک بدرالدین حوثی برای کمک به پیروزی مردم فلسطین که در نوار غزه تحت تجاوز و محاصره قرار دارند و در پاسخ به ندای مردم یمن و همه آزادگان ملت ما، نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال دامنه عملیات نظامی خود را علیه کشتی‌های اسرائیلی، کشتی‌های مرتبط با اسرائیل و کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی گسترش دادند و عملیات ما مسیر دماغه امید نیک اقیانوس هند را نیز شامل می‌شود.

سریع تصریح کرد: بر این اساس، نیروهای مسلح یمن به تمامی کشتی‌های اسرائیلی که عازم بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند هشدار می‌دهند که از دماغه امید نیک عبور نکنند، در غیر این صورت این کشتی‌ها هدف قانونی نیروهای مسلح ما هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن در چارچوب اجرای این دستورات با استعانت از خداوند متعال با استفاده از تعدادی موشک و پهپاد مناسب نیروی دریایی ارتش، سه عملیات را علیه سه ناو اسرائیلی و آمریکایی در اقیانوس هند انجام داد و هر سه عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در انتها تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن تأیید می‌کنند که ممانعت از دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که از طریق دریای سرخ و همچنین اقیانوس هند به سمت بنادر فلسطین اشغالی می‌روند ادامه دارد مگر اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی متوقف شود و محاصره برادران مجاهد ما در نوار غزه برداشته شود.

کد خبر 736460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.