ستیزه‌گری‌های دشمن پسند شیرینی انتخابات مجلس جدید را نابود می‌کند

امام جمعه شهرستان نایین گفت: چیزی که می‌تواند شیرینی انتخابات و مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف انگیز و دعوا راه انداختن و ستیزه‌گری‌های دشمن پسند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمد مطهرخو ظهر امروز _جمعه بیست و پنجم اسفند_ در آخرین نماز جمعه امسال اظهار کرد: دو هفته از انتخابات گذشت و در دوران پسا انتخابات هستیم و آن چیزی که می‌تواند شیرینی انتخابات و مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف انگیز و دعوا راه انداختن و ستیزه‌گری‌های دشمن پسند است.

وی ادامه داد: دشمن از شکست خود در انتخابات و نقشه بر آب شدن توطئه‌های یک ساله خود بسیار عصبانی است و به دنبال ضربه زدن بود و هست و نمایندگان مجلس باید به این مهم توجه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان نائین با اشاره به ارزیابی تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید توسط دولت، گفت: دولت و دولتمردان بسیار تلاش کردند و نباید تلاش دولت را در خصوص تحقق شعار سال نادیده بگیریم و در رابطه با رشد تولید، زحمات فراوانی کشیده شد و چند هزار کارخانه تعطیل شده و بنگاه‌های اقتصادی راکد با حمایت دولت به چرخه تولید برگشت.

مطهرخو ادامه داد: این کار قطعاً به رشد تولید کشور، مهار تورم و سروسامان دادن وضعیت اقتصادی کمک شایان کرده است اما در خصوص مهار تورم، با اینکه در بخش‌های مختلفی طبق آمارها، تورم تا حدودی مهار شده اما کاهش قیمت‌ها و مهار گرانی‌ها آنچنان که مورد انتظار مردم بوده حاصل نشده است و انتظارت مردم در خصوص کاهش گرانی و تورم نیازمند عزم مسئولان است.

وی با اشاره به طرح ایجاد بندر توسط آمریکا برای کمک به مردم غزه، خاطرنشان کرد: پشت پرده این طرح به ظاهر بشردوستانه، کوچاندن فلسطینی‌ها از نوار غزه به سمت قبرس و کشورهای اروپایی است؛ آمریکا اگر دلش به حال فلسطینی‌ها می‌سوخت، تجهیزات و امکانات به رژیم صهیونیستی نمی‌داد.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: این طرح برای پراکندگی و کوچ مردم غزه به قبرش و سایر کشورها است که در نهایت مالکیت غزه و میدان‌های گازی آن را به دست اسرائیلی‌ها بسپارند و می‌خواهند فلسطین را از نقشه حذف کنند.

مطهرخو تصریح کرد: بدون شک آمریکا اصلی‌ترین حامی رژیم کودک‌کش و نسل‌کش صهیونیستی و اصلی‌ترین دشمن مسلمانان است و خداوند به همه ما مسلمانان قوت و وحدت عنایت کند تا با این غده سرطانی به جدیت مقابله کنیم و نقشه‌های آنان را بخوانیم.

وی در ادامه با اشاره به تقارن نوروز و ماه رمضان اظهار کرد: شهرستان نائین در موقعیت جغرافیایی قرار گرفته است که میزبان مسافران بسیاری است و تمهیدات لازم توسط ستاد تسهیل خدمات سفر اندیشیده شده است.

امام جمعه شهرستان نائین با بیان اینکه مسافرانی که به شهرستان می‌آیند برادران و خواهران ما هستند، گفت: ممکن است مواردی از رعایت نکردن حرمت ماه مبارک رمضان ببینیم و باید به آنها دوستانه تذکر دهیم.

مطهرخو ادامه داد: در خصوص حجاب نیز می‌بینیم که فضای جامعه را برای دوقطبی سازی ملتهب کردند و دشمن به دنبال حادثه‌ای است تا با شکار خبری، جامعه را ملتهب کنند و کسانی که پوشش اسلامی را رعایت نمی‌کنند بدانند که مؤمنان و خانواده شهدا و ایثارگران را آزار می‌دهند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس که قانون حجاب را گرو کشیدند تا انتخابات رد شود بدانند که مؤمنان ناراحت هستند و به ما گله می‌کنند اما یک چیز خطرناک‌تری وجود دارد و آن انشقاق و دودستگی میان جامعه است و مؤمنان باید هوشیار باشند و تذکر بدهند و رد شوند و اصرار نکنند و نیروی انتظامی نیز به وظیفه خود عمل می‌کنند.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: منکر فقط در بحث حجاب نیست و در آستانه نوروز، اسراف در آب و عدم رعایت اخلاق رانندگی و آلوده کردن محیط زیست از منکرات است.

کد خبر 736459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.