عبور کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی از مسیر مجاور آفریقای جنوبی نیز ممنوع است

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که ما ممنوعیت عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی حتی از طریق اقیانوس هند در مسیر مجاور آفریقای جنوبی به سمت اراضی اشغالی را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی پنجشنبه شب در سخنانی گفت که آمریکا هزاران تن بمب برای کشتن مردم غزه ارائه کرده است.

الحوثی افزود: شمار شهدا و افراد زخمی، بسیار وحشتناک است و این مساله برای جهانی که مدعی تمدن است، ننگ و عار به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: کمک‌های کمی که از طریق هواپیما برای مردم غزه پرتاب می‌شود، یک نمایش آمریکایی است که کرامت ملت فلسطین را خدشه‌دار می‌کند.

رهبر انصارالله در ادامه گفت: آمریکا و (رژیم) اسرائیل به معنای واقعی کلمه، جنایت قرن را مرتکب شده‌اند و تنها گذاشتن مردم فلسطین توسط مسلمانان به ویژه کشورهای عربی، باعث رقم خوردن جنایت قرن شده است.

الحوثی افزود: آمریکا نیز با جلوگیری از توقف جنگ و اصرار به تداوم محاصره، باعث تداوم جنایات (رژیم) اسرائیل شده است.

وی با بیان اینکه اگر مسلمانان به طور جدی از مقاومت حمایت می‌کردند، تصویر نبرد غزه متفاوت بود، گفت: برخی رژیم‌های عربی نه تنها حمایتی از مقاومت نکردند بلکه برای مخدوش کردن آن تلاش می‌کنند.

رهبر انصارالله همچنین با اشاره به اینکه از آغاز نبرد طوفان الاقصی، ۷۳ کشتی و ناو رزمی هدف حملات نیروهای مسلح یمن قرار گرفتند، افزود: ما در عملیات‌های خود در حمایت از مقاومت فلسطین ۳۴ شهید تقدیم کردیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عملیات نیروهای مسلح یمن با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: این هفته ۱۲ کشتی را در جریان عملیات‌های خود در حمایت از ملت فلسطین و غزه هدف قرار دادیم.

الحوثی افزود: به لطف و کمک خداوند، در حال جلوگیری از عبور کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی حتی از اقیانوس هند و آفریقای جنوبی به سمت دماغه امید نیک هستیم.

رهبر انصارالله اضافه کرد: این یک گام مهم، پیشرفته و بزرگ است و ما عملیات‌های خود را در اقیانوس هند و آفریقای جنوبی به سمت دماغه امید نیک آغاز کرده‌ایم.

وی تاکید کرد که ما ممنوعیت عبور کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی حتی از طریق اقیانوس هند در مسیر مجاور آفریقای جنوبی به سمت اراضی اشغالی را اعلام می‌کنیم.

عبدالملک الحوثی همچنین گفت که آمریکا هر کاری هم بکند، نمی‌تواند ما را از پشتیبانی ملت فلسطین در غزه باز دارد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هیچ راه دیگری جز اینکه جلوی تجاوز نظامی به غزه را بگیرند ندارند، افزود: آمریکایی‌ها به حمایت کامل از دشمن اسرائیلی برای گرسنگی دادن به مردم فلسطین در غزه ادامه دادند و ما در برابر آن سکوت نخواهیم کرد.

رهبر انصارالله ادامه داد: وجدان انسانی ما، دین ما، اخلاق ما، عزت ما، غرور ما و مسلمانی ما، ما را از تماشای ظلم و ستم به فلسطین و سکوت در برابر آن منع می‌کند.

الحوثی گفت: ما دائماً در حال توسعه قابلیت‌ها و توانایی‌های خود هستیم و دائماً دامنه، اثربخشی و تأثیر آن را گسترش می‌دهیم.

کد خبر 736454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.