گلایه امام جمعه بادرود از گرانی‌های غیر معمول در ایام پایانی سال

امام جمعه بادرود با انتقاد از برخی گرانی‌های بی‌رویه و غیرمعمول از مسئولان خواست تا بر نرخ اجناس و ارزاق نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی _جمعه بیست‌وپنجم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با تاکید بر رعایت تقوای الهی روزه را مصداق بارز صبر بیان و اظهار کرد: ماه رمضان مهمان بسیار گرامی محسوب می‌شود که انسان در آن مهمان خداوند است و باید با این مهمان برخورد خوبی داشته باشیم و ارزش آن را نگهداری کنیم و هنجارشکنی نکنیم.

وی رمضان را ماه انس با قرآن معرفی کرد و افزود: قرآن باید در بطن زندگی ما جاری داشته باشد و علاوه بر این باید به قرآن ناطق و حضرت منجی عالم بشریت هم توجه داشته باشید.

امام جمعه بادرود با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان باید با امام زمان (عج) انس داشته باشم از مسئولان خواست تا بر نرخ اجناس و ارزاق نظارت بیشتری داشته باشند.

عقیلی از برخی گرانی‌های بی‌رویه و غیرمعمول انتقاد کرد و گفت: نظارت بر بازار اجناس باید جدی گرفته شود.

خطیب جمعه بادرود با تبریک فرا رسیدن عید نوروز افزود: به فرموده امام راحل، در این عید در روایتی که وارد شده، از آداب این روز روزه‌گرفتن، دعا کردن و نمازخواندن است. اگر ملتی بخواهد به راه راست برود و استقلال و آزادی خودش را حفظ کند. باید در عید و غیر عیدش ذکر خدا و یاد خدا باشد.

عقیلی در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت‌های پیش روی و سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) از وی به عنوان اسوه صبر و ایمان و ایثار و فداکاری یاد کرد.

وی ملی شدن صنعت نفت را گام مهم و بسیار بزرگی در کشور دانست و ملی شدن اصل حکومت را مهم‌تر از ملی شدن صنعت نفت خواند و گفت: هنر حضرت امام این بود که اصل حکومت را بر پایه دین بنا نهاد و انقلاب باشکوه اسلامی را رقم زده است.

کد خبر 736423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.