یک کشته و یک‌مصدوم در تصادف پراید با تریلی در قزوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از تصادف و برخورد شدید تریلی با یک پراید در آزادراه قزوین-زنجان خبر داد و گفت: در پی این سانحه یک نفر کشته و یک‌نفر هم مصدوم شد.

آتشپاد قدیر موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف و برخورد شدید تریلی با یک پراید با یک فوتی و یک مصدوم خبر داد و اظهار کرد: طی تماس شهروندان و عوامل پلیس راه قزوین، در ساعت ۶:۳۰ جمعه بیست‌وپنجم اسفندماه با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی قزوین بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان خود از ایستگاه‌های ۹ شهرک دانش و ۳ مولوی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان در بدو ورود به محل حادثه در لاین جنوبی اتوبان زنجان به قزوین، نرسیده به عوارضی شماره ۳، سرنشین مصدوم را رهاسازی کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داد و آماده جهت اعزام به مراکز درمانی شد؛ همچنین دیگر سرنشین پراید که فوت کرده بود به عوامل آرامستان تحویل داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری قزوین در ادامه صحبت‌هایش گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل بروز تصادفات، خواب‌آلودگی است و بر همین اساس توصیه می‌شود افراد شب قبل از سفر، به خوبی استراحت کنند و هنگام رانندگی اگر احساس خستگی و خواب‌آلودگی کردند، اگر راننده دیگری حضور دارد، هدایت خودرو را به او بسپارند و اگر نه، در محلی مناسب که خطر تصادف وجود نداشته باشد توقف کنند.

وی یادآور شد: رانندگان چراغ‌های خطر و فلاشرها را روشن و درها را قفل کنند و به استراحت بپردازید اما اگر به هر دلیلی زمان کافی برای توقف ندارند، چند دقیقه از خودرو پیاده شده، کمی قدم بزنند، صورت خود را با آب بشویند و پس از چند دقیقه نرمش با شادابی و هوشیاری کامل به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبر 736402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.