نصب ۲۵ نماد نوروزی در شهر بروجن

شهردار بروجن با اشاره به نصب ۲۵ اِلِمان نوروزی در شهر بروجن گفت: هیچ اِلِمانی خریداری نشده و همه آن‌ها در کارگاه زیباسازی شهرداری توسط پرسنل طراحی و ساخته شده است.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده متناسب با عید نوروز و ایام ماه رمضان اظهار کرد: شهرداری سعی کرده مکان‌های مناسبی را برای شب مانی و استراحت مسافران در پارک ملت و تفریح‌گاه سیاسرد فراهم کند.

وی با بیان اینکه در این ایام تعدادی برنامه فرهنگی هم در دست برنامه‌ریزی است، افزود: برای رفاه حال مسافران دو پیک موتوری گردشگر و یک تور بروجن گردی در دو ورودی شهر برای راهنمایی مسافران فراهم شده است.

شهردار بروجن ادامه داد: رنگ آمیزی جداول، آب نماهای سطح شهر، آشکار سازی و آرام سازی ورودی‌های شهر با هماهنگی راهور در حال انجام است.

ریگی با اشاره به راه‌اندازی و به‌روزرسانی نرم افزار اپلیکیشن شهر من بروجن بیان کرد: در این برنامه اطلاعات تاریخی، گردشگری و مسائل مربوط به حوزه‌های دیگر بارگذاری شده، همچنین اطلاعاتی درباره سایر اعضای ستاد نوروزی از جمله هلال احمر و نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها نیز وجود دارد.

وی با اشاره به نصب ۲۵ نماد نوروزی در شهر بروجن خاطر نشان کرد: هیچ اِلِمانی را خریداری نشده و همه آن‌ها در کارگاه زیبا سازی شهرداری توسط پرسنل شهرداری طراحی و ساخته شده است.

کد خبر 736381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.