تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: ۶۰ میلیارد تومان از سبد بودجه این منطقه به اجرای پروژه‌های محله‌محور اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم بیش از ۹۵ درصد آن‌ها را تا قبل از پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای ششم شهر اصفهان در بدو آغاز فعالیت منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان را مورد توجه قرار داد تا پروژه‌ها و مطالبات مردم این منطقه محقق شود و رشد و توسعه منطقه اتفاق بیفتد.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های این دوره مدیریت شهری، رسیدگی به محلات و اجرای پروژه‌های محله محور در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با همین سیاست اقدامات زیادی انجام شد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های رشد و توسعه منطقه، بودجه و اعتبارات آن محسوب می‌شود، افزود: بودجه این منطقه در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۵ میلیارد تومان بود که در سال جاری به رقم ۲۸۸ میلیارد تومان رسید و رشد خوبی نسبت به گذشته داشته است که نشان می‌دهد پروژه‌های عمرانی از نظر تعداد و اعتبار چند برابر شده است.

محمدحسینی ادامه داد: بر اساس بودجه سال جاری، اجرای ۵۱ پروژه عمرانی در دستور کار منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان است که بخشی از این پروژه‌ها در دل محلات اجرا شده است؛ سال گذشته پروژه‌های محله‌محور در محله‌های زاجان و طاحونه اجرا شد که سال جاری محله لیمجیر نیز اضافه شد.

وی ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان از سبد بودجه منطقه ۱۱ به اجرای پروژه‌های محله محور اختصاص پیدا کرده است که تمام پروژه‌ها سال جاری آغاز شد و امیدواریم بیش از ۹۵ درصد آن‌ها را تا قبل از پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

کد خبر 736370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.