«صاحب روضات» پلی که بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی در ۱۸ روز ساخته شد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: پل صاحب روضات جزو چند طرحی است که بیش از ۱۰ سال به دلیل شرایط خاص و سخت اجرا عملی نشده بود، بخش اصلی آن توسط جوانان زیر ۴۰ سال سازمان عمران شهرداری در ۱۸ روز ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان ایتا نوشت:

«صاحب روضات» پلی که پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی در کمتر از ۲۰ روز ساخته شد

«ما دنیای اطراف را با روایت‌های درباره آن فهم می‌کنیم و شاه‌بیت‌های راویان است که در ذهن‌ها و در صف صدها هزار بایت داده، تبدیل به ذهنیت شده و ماندگار می‌شوند.

شاید فقط قدرت اراده و خلاف جهت شنا کردن است که از پس این قدرت سیل آسای ذهنیتِ شکل‌گرفته بر می‌آید.

روز سه شنبه در آستانه پایان زمان وعده ۲۵ اسفند ماه برای افتتاح پل صاحب روضات در اتوبان خرازی، تقریباً سرزده به پروژه رفتم.
این پل جزو چند طرحی است که بیش از ۱۵ سال به دلیل شرایط خاص و سخت اجرا، عملی نشده بود و عمدتاً می‌گفتند «نمی‌شود» اما وقتی در مدیریت شهری بعد از مشورت‌ها و بررسی‌های کارشناسی، همه عزم جدی اجرا کردند، با توکل به خدا کاری نشد را شدنی کرد.

«صاحب روضات» پلی که پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی در کمتر از ۲۰ روز ساخته شد

پلی که در بیش از ۱۰ سال با دلایل فنی مختلف اجرا نشده بود تقریباً بخش اصلی‌اش توسط جوانان زیر ۴۰ سال سازمان عمران شهرداری در ۱۸ روز (۷ ستون و فونداسیون به طول ۱۵ متر، ارتفاع ۱.۵ متر و عرض ۵ متر از کل پروژه با طول ۳۲ متر و عرض ۳۰ متر) و ساخته شد تا ثابت کند در برابر اراده کاری و روحیه انقلابی، نشد و بن‌بست نداریم. خواستیم و شد!

خستگی و فشار در چهره‌ها موج می‌زد، اما برق شوق خوش قولی برای تحویل پروژه حداقل ۳ ماه زودتر از زمان‌بندی حس خوبی را به چون من می‌داد که وظیفه نظارت دارم تا کارها دقیق، قانونی، بهره‌ور و به موقع باشد.»

کد خبر 736369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    3 0
    سه ماهه روش کار میکنن، یعنی چی کمتر از بیست روز؟
  • راضیه IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 2
    خدا قوت
  • مهدی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 2
    سلام خدا قوت، این پروژه مایه سرافرازی است انشاالله اقدامات شهرداری گره گشای مشکلات اصفهان باشد