ساعت فعالیت مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان ساعت فعالیت و ارائه خدمات مراکز گردشگری ناژوان از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری تا بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه فعالیت و ارائه خدمات مراکز گردشگری ناژوان از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری تا بیست‌وچهارم فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۰۰ آغاز می‌شود، اظهار کرد: در مرکز گردشگری باغ پرندگان تا ساعت ۱۷:۳۰، مرکز گردشگری تله‌سیژ شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، ورزشی و گردشگری سپاهان تا نماز مغرب و عشا و در سایر مراکز گردشگری شامل موزه صدف‌ها، باغ گیاهان گرمسیری، باغ خزندگان و آکواریوم ناژوان اصفهان تا ساعت ۲۲:۰۰ ادامه دارد.

وی افزود: مرکز گردشگری جذاب باغ نورانی گل رز نیز از نماز مغرب و عشا تا ساعت ۲۲:۰۰ ارائه خدمت خواهد کرد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه فعالیت و ارائه خدمات پارکینگ‌های ناژوان نیز تا ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر این اساس پارکینگ‌های پیش‌بینی شده در عرصه ناژوان نیز با تعرفه‌ی ورودی ۲۶,۰۰۰ ریال و به ازای هر ساعت اضافه پارک خودرو بعد از ساعت اول ۱۴,۰۰۰ ریال است.

قائلی گفت: با توجه به در پیش رو بودن شب‌های قدر در روزهای منتهی به شب‌های قدر یعنی دهم و چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت فعالیت و ارائه خدمت مراکز گردشگری ناژوان تا اذان مغرب و عشا خواهد بود و با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در نمازخانه‌های مراکز گردشگری ناژوان خاتمه می‌یابد، همچنین در ایام اشاره شده پارکینگ‌های ناژوان نیز تا یک ساعت بعد از اذان مغرب و عشا باز است.

وی افزود: با توجه به همزمان شدن روز سیزدهم فروردین ماه با شهادت امیرمؤمنان حضرت علی (علیه السلام) و در راستای تعظیم شعائر دینی، کلیه‌ی مراکز گردشگری ناژوان تعطیل و خدمات تفریحی و گردشگری ارائه نخواهد شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به ساعت‌های فعالیت اشاره شده، فروش بلیت مراکز گردشگری تا یک ساعت قبل از خاتمه فعالیت مراکز بر اساس ساعت‌های اعلامی خواهد بود.

وی اظهار کرد: بازدید کنندگان و گردشگران به منظور استفاده هر چه بهتر از فضاهای تفریحی و گردشگری ناژوان برنامه ریزی مناسب جهت ورود به مجموعه، شیوه و زمان استفاده از مراکز و ظرفیت‌های تفریحی همچون، درشکه، قطار شادی، اسب سواری، شتر سواری، سه چرخ و چهار چرخ خانوادگی و سایر مجموعه‌ها برنامه‌ریزی کنند، همچنین با توجه به تدوین و پیش‌بینی بسته‌های گردشگری مراکز در قالب طرح طلایی، طرح نقره‌ای و طرح برنز که مشمول تخفیف ۲۵ درصد در صورت خرید خواهند شد که پیشنهاد می‌کنیم شهروندان و گردشگران برای استفاده از مراکز گردشگری به جای خرید بلیت مراکز، نسبت به خرید این بسته‌ها اقدام کنند و از تخفیف ویژه این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر 736365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.