نخستین پیروزی شهرداری ارومیه و شهداب یزد در پلی‌آف

دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه مقابل حریفان به برتری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ شروع شده و به صورت مجتمع در تهران و سالن فدراسیون والیبال برگزار شد. این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی در روزهای پنجم، هفتم و نهم فروردین سال آینده و دیدارهای رده‌بندی و فینال در طی روزهای ۱۵، ۱۷ و ۱۹ فروردین پیگیری خواهد شد. تمامی مسابقات مرحله پلی‌آف به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان بعد از افطار و در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ برگزار می‌شود.

تیم‌های فولاد سیرجان، شهداب یزد، طبیعت، گیتی‌پسند، پیکان تهران، ایفاسرام، چادرملو و شهرداری ارومیه سهمیه حضور در پلی‌آف را کسب کردند و تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر نیز به ترتیب با کسب رتبه‌های نهم و دهم به کار خود کارشان در لیگ تمام شد و تیم‌های مس رفسنجان، نیان الکترونیک خراسان، شهرداری گنبد و سایپا تهران نیز راهی پلی‌اوت شدند تا برای بقا در لیگ برتر والیبال بجنگند.

در روز نخست مسابقات نیز تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران در دیدار اول مرحله پلی‌آف مقابل حریفان به پیروزی رسیده بودند.

در دومین روز از مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال شب گذشته-پنجشنبه ۲۴ اسفند- تیم‌های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان از ساعت ۱۹ مقابل هم قرار گرفتند و تیم شهداب مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۳ بر یک توانست در اولین بازی خود در این مرحله به پیروزی برسد. ایفاسرام در ست اول ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد اما شهداب به بازی برگشت و سه ست بعد را با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

در دیگر دیدار امشب تیم‌های طبیعت و شهرداری ارومیه مقابل هم پشت تور قرار گرفتند. در این دیدار شاگردان وادی در طبیعت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند تا شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۲۳، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۰ بر ۱۵ در سه ست به برتری رسید و اولین بازی را به نام خود زد.

برنامه دیدارهای محله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال

دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی

جمعه ۲۵ اسفند

پیکان تهران – گیتی‌پسند اصفهان (تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۹)

چادرملو اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان (تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۲۲)

شنبه ۲۶ اسفند

شهرداری ارومیه – طبیعت؛ تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۹)

ایفاسرام اردکان – شهداب یزد (تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۲۲)

در صورت نیاز به بازی سوم

یکشنبه ۲۷ اسفند

فولاد سیرجان ایرانیان – چادرملو اردکان (تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۹)

گیتی‌پسند اصفهان- پیکان تهران (تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۲۲)

دوشنبه ۲۸ اسفند

شهداب یزد – ایفاسرام اردکان (تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۹)

طبیعت – شهرداری ارومیه (تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۲۲)

کد خبر 736350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.